Gry i zabawy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(50)
Forma i typ
Gry i zabawki
(47)
Książki
(4)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(15)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(49)
Filia nr 1 Ksawera
(2)
Filia nr 4 Łagisza
(1)
Filia nr 5 Grodziec
(1)
Filia nr 2 Warpie
(1)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(4)
Leacock Matt
(3)
Grzegorzewska Barbara (1947- )
(2)
Kalota Rafał
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Maj Arkadiusz (gry planszowe)
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Pätzke Anne
(2)
Quilliams Chris
(2)
Sempé Jean-Jacques (1932- )
(2)
Vogt Rolf
(2)
Żabicka Monika
(2)
Alcouffe Christine (1987- )
(1)
Alexander Stefan
(1)
Augier Steeve
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Baranowski Marek (wydawca)
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bogen Steffen (1967- )
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Canga C.B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Charner Kathy
(1)
Chou Vienna
(1)
Chou hoby
(1)
Chulku Kang
(1)
Clark Charlie
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Cossette Lina
(1)
Cywińska Anna
(1)
Dagmara Gąska
(1)
Deacove Jim
(1)
Delval Julien
(1)
Der Nederlanden Kristiaan
(1)
Dorn Rüdiger
(1)
Dorn Rüdiger (1969- )
(1)
Dorra Stefan
(1)
Dunstan Matthew
(1)
Edlin Tyler
(1)
Escapa Stephan
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Forest David
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Gilbert Brett J
(1)
Goscinny Ren'e (1926-1977)
(1)
Goscinny René (1926-1977)
(1)
Griffon Julien
(1)
Hamilton Gordon
(1)
Herfurth Bastian
(1)
Jantner Janos
(1)
Jasionowski Maximilian
(1)
Joopen Peter-Paul
(1)
Joopen Peter-Paul (1958- )
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kamil Cieśla
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Khau Katie
(1)
Kienle Michaela
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kossakowska Maja
(1)
Kozik Maciej
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Kłos Joanna (grafik)
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lobet Annick
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Ludwig Manfred (1936- )
(1)
Marphy Maureen
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Menzel Michael
(1)
Minor Marcin
(1)
Miszta Aleksandra
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
NIKAO
(1)
Nagy Balázs
(1)
Palm Michael
(1)
Pierô
(1)
Polewka Grzegorz
(1)
Rangsima Nan
(1)
Rivière Théo
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sehee Kim
(1)
Tauss Ivonne
(1)
Teuber Klaus (1952- )
(1)
Teubner Marco
(1)
Vogt Rolf (1967- )
(1)
Waliś Robert
(1)
Walker-Harding Phil (1981- )
(1)
Wolicki Krzysztof
(1)
Wrzesiński K
(1)
Zach Lukas
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Odbiorca
Dzieci
(23)
Młodzież
(22)
6-8 lat
(18)
9-13 lat
(18)
14-17 lat
(14)
Dorośli
(12)
18+
(7)
0-5 lat
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Mikołajek (postać fikcyjna)
(2)
Uczniowie
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Grzyby
(1)
Korekcja mowy
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Osadnictwo
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Wyspy
(1)
Yōkai
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: miejsce
Catan (miejsce fikcyjne)
(1)
Gatunek
Powieść
(19690)
Wiersze
(4552)
Opowiadania i nowele
(3066)
Powieść obyczajowa
(2522)
Wydawnictwa popularne
(2273)
Gry i zabawy
(-)
Poezja polska
(2014)
Opowiadanie polskie
(1965)
Biografie
(1904)
Podręczniki akademickie
(1870)
Powieść angielska
(1686)
Kryminał
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Powieść młodzieżowa polska
(1289)
Literatura polska
(1277)
Antologie
(1138)
Powieść amerykańska
(1115)
Thriller
(1099)
Literatura dziecięca polska
(933)
Publicystyka polska
(893)
Podręczniki
(875)
Powieść francuska
(826)
Powieść polska
(826)
Poradniki
(764)
Opracowanie
(739)
Powieść rosyjska
(698)
Broszura
(676)
Bajki i baśnie
(643)
Encyklopedie
(614)
Powieść historyczna
(609)
Pamiętniki i wspomnienia
(607)
Komiks
(603)
Fantasy
(579)
Literatura młodzieżowa polska
(577)
Romans
(572)
Powieść niemiecka
(556)
Praca zbiorowa
(545)
Dramat polski
(539)
Fantastyka
(537)
Opowiadanie dziecięce polskie
(534)
Reportaż
(523)
Albumy
(518)
Dokumenty audiowizualne
(502)
Literatura
(495)
Biografia
(492)
Materiały pomocnicze dla szkół
(490)
Dokumenty dźwiękowe
(478)
Wydawnictwa dla dzieci
(441)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(388)
Poradnik
(382)
Sensacja
(370)
Powieść przygodowa
(359)
Poezja dziecięca polska
(343)
Publikacja bogato ilustrowana
(330)
Saga rodzinna
(324)
Fraszki
(321)
Płyty gramofonowe
(321)
Antologia
(305)
Powieść dziecięca polska
(302)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(294)
Bibliografia
(289)
Przewodniki turystyczne
(287)
Reportaż polski
(287)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Literatura podróżnicza polska
(257)
Słowniki biograficzne
(255)
Opowiadanie rosyjskie
(247)
Powieść psychologiczna
(245)
Satyra polska
(244)
Materiały konferencyjne
(237)
Źródła historyczne
(232)
Szkice literackie polskie
(219)
Opowiadanie amerykańskie
(213)
Publicystyka
(208)
Przypowieść
(200)
Fotografia polska
(199)
Książki dla małych dzieci
(190)
Książka obrazkowa
(185)
Powieść szwedzka
(184)
Pieśń
(181)
Esej
(176)
Manga
(174)
Listy polskie
(170)
Science fiction
(167)
Słowniki polskie
(167)
Publikacje dla dzieci
(164)
Audiobooki
(162)
Powieść dziecięca angielska
(153)
Felieton polski
(152)
Powieść włoska
(152)
Film animowany
(150)
Powieść czeska
(149)
Film dla dzieci i młodzieży
(146)
Gry planszowe
(145)
Horror
(145)
Opowiadanie angielskie
(145)
Powieść norweska
(145)
Gry i zabawy umysłowe
(141)
Powieść hiszpańska
(141)
Powieść biograficzna
(139)
Wywiad dziennikarski
(138)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(44)
50 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 45 min.
Zawiera: planszę, 7 kart postaci, 7 pionków graczy, 59 kart gry (w tym: 48 kart miast, 6 kart epidemii i 5 kart zdarzeń), 4 karty pomocnicze, 48 kart infekcji, 96 znaczników chorób (po 24 w każdym z 4 kolorów), 4 znaczniki lekarstw, 1 znacznik poziomu zachorowań, 1 znacznik rozprzestrzeniania się chorób, 6 stacji badawczych, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 10.
Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów z różnych dziedzin stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planując strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim, w serii coraz gwałtowniejszych epidemii, opanują one cały świat. Jakie zdolności posiadają postacie? Kierownik budowy potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast zwyczajowych 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, a czas ucieka. Drużyna musi starać się powstrzymywać napór epidemii, na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 45 min.
Zawartość pudełka: 50 kart (w tym dodatkowa karta "Prognozownik pogodowy"), 48 znaczników piasku, 24 kafle, 6 pionków, 6 plastikowych wskaźników, 4 elementy Machiny Powietrznej, model Machiny Powietrznej, wiatromierz, podstawka pod wiatromierz, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od lat 10.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 58 kart podzielonych na: (28 kart Skarbów-czerwony tył, 5 dla każdego z 4 skarbów, 3 wzbiera woda!, 3 lot helikopterem, 2 worki z piaskiem, 24 karty Zalania - niebieski tył, 6 kart śmiałków), 24 dwustronne pola wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (kamień ziemi, posążek wiatru, kryształognia, kielich oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody. Instrukcja (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 10.
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: plansza miasta, 4 figurki bohaterów, 4 skrzynki ze składnikami, 4 płytki opanowanych budynków, 4 płytki hordy zombie, 6 kart wydarzeń ponumerowanych od 1 do 6, 1 arkusz naklejek, 10 zaklejonych kopert ewolucji (z numeracją 1-10), 4 zaklejone koperty osiągnięć (z oznaczeniem A-D), 11 plastikowych podstawek, 1 biała kostka, 1 czarna kostka, instrukcja (23 strony).
Stanowi kontynuację gry pt.: Zombie Kidz Ewolucja. W oba tytuły można grać niezależnie.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 8.
Zombie atakują całe miasto! Współpracujcie, walczcie z potworami, zdobądźcie 4 składniki i uwarzcie antidotum, które uratuje świat. Zombie Teenz: Ewolucja to kontynuacja Zombie Kidz: Ewolucja, czyli pierwszej tego typu gry legacy dla dzieci. Jest to samodzielna gra z innym zestawem reguł, więc nie musisz grać w pierwszą grę, aby przejść do drugiej. Możesz jednak połączyć obie gry, aby mieć jeszcze więcej zabawy! Im więcej gracie, tym szybciej gra ewoluuje! Otwórzcie 14 tajemniczych kopert i odkryjcie nowe moce oraz kolejne wyzwania. Przeżyjcie przygodę pełną niespodzianek! Jeśli wasze dzieci polubiły Zombie Kidz: Ewolucja, w Zombie Teenz: Ewolucja zakochają się od pierwszego rzutu kością!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: planszę, 2 pociagi, 16 figurek lam (w tym: po 4 żółte, różowe,zielone i niebieskie), kostka, instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Instrukcja w języku niemieckim, niderlandzkim, angielskim, węgierskim, czeskim, słowackim, polskim.
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku 5+.
Lama Express wyrusza w podróż dookoła świata! Trasa wiedzie przez cztery kontynenty: Europę, Amerykę, Azję i Afrykę. Każde stado lam chce jak najszybciej wrócić do domu, jednak niespodziewane wydarzenia przerywają im podróż. Komu uda się dowieźć do domu wszystkie swoje lamy?W Lama Express przewozimy kolorowe lamy pociągiem, który porusza się wokół planszy. Lama może wsiąść do pociągu tylko wtedy, gdy stoi przed nią pusty przedział.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10-15 min.
Zawartość pudełka: plansza sieci transportowej Nowego Jorku, 60 plastikowych taksówek (po 15 w każdym kolorze), kilka zapasowych taksówek w każdym kolorze, 44 karty lokomocji (8 kart wielokolorowych taksówek i po 6 kart w kolorze niebieskim, zielonym, czarnym, różowym, czerwonym i pomarańczowym) 18 kart biletów, notes punktacji, ołówek, instrukcja (1 karta złożona).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 4 choinki, 106 ozdób choinkowych : 24 bombki kule, 24 bombki kryształki, 24 bombki gwiazdki, 16 cukierków, 18 piernikowych ludzików, 30 płytek celów, ołówek, notes, instrukcja [15 stron].
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 8-108.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 84 karty, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych króliczków, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 3-12 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry : 20 min.
Zawartość pudełka : 39 kart mrowiska, 35 kart mrówek, instrukcja (6 stron : ilustracje ; 12 cm).
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy w wieku od 7 lat.
Twoim zadaniem jest odnajdywanie małych mrówek w wielkim mrowisku. Nie będzie to jednak takie łatwe, ponieważ mrówki są w różnych kolorach i mają różne numery - będziesz musiał jak najszybciej odnaleźć tę właściwą! Wygra gracz, który odnajdzie najwięcej mrówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku nazwa wydawnictwa wersji oryginalnej: Kosmos. Gra planszowa Catan to najnowsze wydanie bestsellerowej gry znanej dotychczas pod nazwą Osadnicy z Catanu.
Czas gry: 75 min.
Zawiera: 19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kości, instrukcja.
Wiek: 10+, liczba graczy: 3-4,
Odkryjcie nowy ląd! Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast. Jednak po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. Pora wprowadzić w życie wasz błyskotliwy plan, licząc przy tym na odrobinę szczęścia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10-20 minut
Zawartość pudełka: plansza, 8 drzew, 24 żetony celu, 20 gwiazdek, 108 znaczników jagód, 10 znaczników gnomów, klepsydra, 4 wtyczki, 4 piankowe bloczki, figurka czarownicy w kapeluszu, woreczek.
Wiek graczy: od 6 lat. Liczba graczy: 2-5.
Szuuu! Roztargniona Baba Jagna przemyka przez zaczarowany las niczym błyskawica. Ciągle czegoś zapomina - a to księgi z zaklęciami, a to kociołka czy miotły... Cały czas coś gubi! Na szczęście w lesie mieszkają małe gnomy, które zawsze chętnie pomagają jej odnaleźć zgubę. W zamian za to otrzymują pyszne jagody. Używając specjalnej planszy, przesuwajcie czarownicę i pomóżcie jej w poszukiwaniach. Jeśli jesteście wystarczająco bystrzy i umiecie współpracować z innymi graczami, uda wam się odnaleźć wszystkie przedmioty i wygrać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 181 kart, 22 kafelki, menu, 8 pionków, plansza, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2-8. Czas gry: 20 min.
Sushi go party! to niesamowicie prosta i przyjemna gra, która nadaje się zarówno na początek przygody z planszówkami, jak i na imprezy w większym gronie. Jej zasady tłumaczy się w kilka minut, a sama rozgrywka jest dynamiczna, krótka i bardzo przyjemna. Dzięki dodatkowym kartom dań oraz możliwości samodzielnego konstruowania menu Sushi go party! jest jeszcze bardziej regrywalne. Sami decydujemy, kiedy przychodzi na zmianę składników i możemy dbać, by każda talia, a tym samym każda kolejna rozgrywka, była zupełnie inna od poprzednich. Możliwość zaproszenia do stołu aż ośmiu graczy czyni z Sushi Go Party! grę jeszcze bardziej uniwersalną i jeszcze bardziej imprezową!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-4. Czas gry 120 min.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 4 karty pozyskiwaczy, 24 karty akcji, 115 kart, 60 żetonów pieniędzy, 57 żetonów, 54 drewniane znaczniki, instrukcja.
Wiek graczy: 12+.
"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską – pierwszą damę polskiej fantastyki. Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii. Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy – utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku. Niezależnie od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów – drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza do gry, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 4+.
Gra nieodpowiednia dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zestaw zawiera małe elementy - niebezpieczeństwo zakrztuszenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 20-30 min.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 1 szkoła magii ze schodami (5 elementów), 6 pionków graczy (adepci magii w 6 kolorach), 1 duszek, 1 znacznik zegara, 18 kafelków drzew (2 duchy i 16 świetlików), 3 kości (z symbolami: 1 duszek, 1 magiczna mikstura, 16 świetlików), 3 magiczne mikstury, 3 zaklęcia kości, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy w wieku od lat 6+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zatoka pelikanów [Gra planszowa] / autor gry Jacques Zeimet ; ilustracje Rolf Vogt. - Sopot : Wydawnictwo Trefl, [2015]. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm + instrukcja (9 stron ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 64 kafelków zatoki, 3 żetony blokujące, 7 żetonów pelikanów, znacznik gracza rozpoczynającego, kafelek stosu rezerwowego, notes, podkładka, instrukcja.
Wiek graczy: 8+
Idealna gra dla całej rodziny! Dokładając kolejne kafelki gracze tworzą tytułową zatokę pelikanów. Powiększając lasy, jeziora i plaże gracze zdobywają punkty – wygra ten, kto zgromadzi ich najwięcej. Gra była nominowana do nagrody “Kinderspielexperten” - Niemcy, 2013 r. Dobra gra rodzinna to nowa seria przygotowana z myślą o całych rodzinach.Starannie wybrane tytuły w wyjątkowej szacie graficznej, stworzone przez znanych i lubianych polskich i zagranicznych autorów, umilą wspólnie spędzone chwile w gronie najbliższych.Każdy tytuł oferuje unikalną, niebanalną i wciągającą rozgrywkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Hedbanz [Gra]. - [Toronto] : Spin Master, copyright 2020. - 1 pudełko ; 27x27x5 cm.
Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 roku życia.
Zawartość pudełka: 6 opasek na głowę, 16 odznak z punktami, 1 klepsydra, 69 kart z obrazkami, 27 karty z przykładowymi pytaniami, 1 instrukcja.
Dla graczy 2-4 w wieku 8+.
Hedbanz to wspaniała zabawa dla dzieci, rodziców i dziadków! Na wspólnej grze można spędzić cały dzień i całą noc! Dzięki tej grze dzieci rozwijają wyobraźnię i zdolności kreatywnego, dedukcyjnego myślenia. A do tego świetnie się przy tym bawią! Siadajcie razem do gry i bawcie się jak nigdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Honeycombs [Gra planszowa] = plastry miodu. - Wiedeń : Piatnik, [2019]. - 1 worek ; 12x12x20 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 15-30 minut.
Zawartość pudełka: lniany worek(opakowanie), 52 plastikowe żetony, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 1-8 graczy w wieku od 6 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Magic the Gathering [Gra planszowa]. - USA : Hasbro, copyright 2014. - 1pudełko ; 27x40x7 cm + instrukacja (19 stron : ilustracje kolorowe).
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: płytki terenu, elementy ruin, 5 figurek Planeswalkerów, 6 kartonowych plansz terenów, dwie 3-hexowe plansze piasku, dwie 1-hexowe plansze piasku, 2 ruiny, 4 glify, 30 znaczników obrażeń, kostka k20, 10 kostek walki, 15 kart armii, 60 kart czarów, Znacznik.
Czas gry: 60 min.
Liczba graczy: 2-5.
Wiek: 10+.
Gra w angielskiej wersji językowej. Instrukcja w języku polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy [Gra planszowa]. - Nowa edycja. - Warszawa : Evo, copyright 2017. - 1 pudełko ; 39x32x9 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Dla 2-4 osób lub drużyn, w wieku od 12 lat.
Polska edycja gry planszowej oparta na popularnym na całym świecie teleturnieju. Wszystkie pytania pochodzą z programu telewizyjnego TVN. Odpowiedz poprawnie na 12 pytań i zostań milionerem! Wciel się w rolę zawodnika lub prowadzącego "Milionerów" i przeżyj pełne napięcia chwile w gronie przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej