Gry strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Gry i zabawki
(12)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(12)
Autor
Gröber Marcel
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Maliszewski Piotr
(2)
Pätzke Anne
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Świerczyna Paulina
(2)
Bauza Antoine
(1)
Blum Urlich
(1)
Borchelt April
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chevallier Charles
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Kania Magdalena
(1)
Kienle Michaela
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kur Maciej (1988- )
(1)
Masson Clément
(1)
May Dann
(1)
Menzel Michael
(1)
Qi Christina
(1)
Robinson Naomi
(1)
Teuber Klaus (1952- )
(1)
Wilson Clarissa A
(1)
Wilson James A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Młodzież
(8)
14-17 lat
(6)
9-13 lat
(6)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(4)
Temat
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Minecraft
(1)
Morza
(1)
Osadnictwo
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Planowanie
(1)
Przestępstwo
(1)
Spisek
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Usługi kurierskie
(1)
Władza
(1)
Temat: miejsce
Catan (miejsce fikcyjne)
(1)
Gatunek
Powieść
(19683)
Wiersze
(4552)
Opowiadania i nowele
(3061)
Powieść obyczajowa
(2506)
Wydawnictwa popularne
(2277)
Gry strategiczne
(-)
Poezja polska
(2015)
Opowiadanie polskie
(1966)
Biografie
(1904)
Podręczniki akademickie
(1870)
Powieść angielska
(1690)
Pamiętniki polskie
(1683)
Kryminał
(1668)
Powieść młodzieżowa polska
(1293)
Literatura polska
(1278)
Antologie
(1142)
Powieść amerykańska
(1115)
Thriller
(1098)
Literatura dziecięca polska
(933)
Publicystyka polska
(896)
Podręczniki
(875)
Powieść polska
(829)
Powieść francuska
(828)
Poradniki
(764)
Opracowanie
(726)
Powieść rosyjska
(699)
Broszura
(676)
Bajki i baśnie
(643)
Encyklopedie
(617)
Powieść historyczna
(607)
Komiks
(603)
Pamiętniki i wspomnienia
(602)
Literatura młodzieżowa polska
(583)
Fantasy
(579)
Romans
(568)
Powieść niemiecka
(561)
Praca zbiorowa
(545)
Dramat polski
(539)
Fantastyka
(536)
Opowiadanie dziecięce polskie
(534)
Albumy
(518)
Reportaż
(516)
Dokumenty audiowizualne
(502)
Literatura
(495)
Materiały pomocnicze dla szkół
(491)
Biografia
(487)
Dokumenty dźwiękowe
(478)
Wydawnictwa dla dzieci
(441)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(388)
Poradnik
(375)
Sensacja
(369)
Powieść przygodowa
(358)
Poezja dziecięca polska
(343)
Publikacja bogato ilustrowana
(330)
Saga rodzinna
(324)
Fraszki
(321)
Płyty gramofonowe
(321)
Powieść dziecięca polska
(303)
Antologia
(297)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(295)
Bibliografia
(289)
Przewodniki turystyczne
(288)
Reportaż polski
(287)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Literatura podróżnicza polska
(257)
Słowniki biograficzne
(255)
Opowiadanie rosyjskie
(248)
Powieść psychologiczna
(244)
Satyra polska
(244)
Materiały konferencyjne
(237)
Źródła historyczne
(232)
Szkice literackie polskie
(219)
Opowiadanie amerykańskie
(216)
Publicystyka
(207)
Przypowieść
(200)
Fotografia polska
(199)
Książki dla małych dzieci
(190)
Książka obrazkowa
(185)
Powieść szwedzka
(184)
Pieśń
(181)
Esej
(174)
Manga
(174)
Listy polskie
(170)
Science fiction
(167)
Słowniki polskie
(167)
Publikacje dla dzieci
(164)
Audiobooki
(162)
Powieść dziecięca angielska
(153)
Felieton polski
(152)
Powieść włoska
(152)
Film animowany
(150)
Powieść czeska
(149)
Film dla dzieci i młodzieży
(146)
Opowiadanie angielskie
(146)
Gry planszowe
(145)
Powieść norweska
(145)
Horror
(144)
Gry i zabawy umysłowe
(141)
Powieść hiszpańska
(141)
Powieść biograficzna
(139)
Taśma magnetyczna
(137)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(12)
12 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Data wydania ze strony wydawcy.
Zawiera: 7 plansz Cudów ; 148 kart Epok (w tym: 49 kart Epoki I, 49 kart Epoki II i 50 kart Epoki III), 78 monet (w tym: 54 o wartości "1" i 24 o wartości "3"), 48 żetonów Konfliktów (w tym: 24 żetony Porażki i 24 żetony Zwycięstwa), notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart siatką powiązań, instrukcja.
Dla 3-7 graczy w wieku 10+, czas gry 30 min.
7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : builders & biomes [Gra planszowa] / Urlich Blum. - Ravensburg : Ravensburger, copyright 2020. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm +instrukcja 32 strony : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Gra dla 2-4 graczy.
Zawiera: 64 drewniane bloki, 64 karty budowli i karty potworów, 36 żetonów broni, 4 plansze dla graczy, 4 znaczniki doświadczenia, 4 skórki postaci, 4 podstawki na pionki, 12 kart pomocy, 1 podstawa bloku, 1 konstrukcja wsporcza, instrukcja.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek graczy: 10+.
Całkiem nowa przygoda z Minecraftem w zasięgu ręki! Eksploruj świat, zbieraj rzadkie bloki i buduj spektakularne budowle, ale strzeż się niebezpiecznych mobów oraz spiskujących przeciwników. Niech wygra najmądrzejszy i najodważniejszy crafter! Każdy gracz w swojej turze musi wybrać i wykonać dwie różne akcje. Podczas gry odbywają się trzy rundy punktacji. Zwycięzcą zostaje gracz o największej liczbie punktów doświadczenia po trzeciej rundzie punktacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2014-2021.
Poprzednie wydanie ukazało się pt.: Five tribes - the dijnns of Naqala.
Na opakowaniu: Days of wonder.
Zawartość pudełka: 30 płytek przedstawiających Sułtanat Naqali, 2 zestawy graczy (po 8 wielbłądów i po 1 znaczniku gracza w każdym), 2 zestawy graczy (po 11 wielbłądów i po 2 znaczniki gracza w każdym), 10 pałaców i 12 palm, 54 karty zasobów, woreczek z drewnianymi figurkami członków klanów (90 sztuk), 22 karty dżinów, tor licytacji, tor kolejności, 5 arkuszy pomocy, notes z arkuszami punktacji, 96 złotych monet, instrukcja: 8 stron.
Dla 2-4 osób, w wieku od 13+, czas gry 40-80 min.
Pięć Klanów to strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwiecej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Konspiracja : Uniwersum Abyss [Gra] / Bruno Cathala & Charles Chevallier ; [ilustracje] Pascal Quidault ; [tłumaczenie Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 pudełko : ilustracje ; 13x13 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 11x11 cm).
Czas gry: 30 minut.
Zawartość pudełka: 60 kart lordów (po 12 kart w każdym z 5 kolorów), 24 karty miejsc, 20 żetonów herbów (po 4 żetony w każdym z 5 kolorów), żeton władcy pereł, karta z torem pereł, znacznik pereł, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2-4.
Konspiracja: Uniwersum Abyss to samodzielna gra rozgrywająca się w królestwie Głębi znanym z Abyss. Podczas rozgrywki będziemy starali się zdobyć przychylność lordów i ich koalicji, przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami oraz gromadzić cenną, podwodną walutę w postaci pereł.
Celem gry jest przejęcie kontroli nad Oceanicznym Senatem poprzez stworzenie najbardziej wpływowej izby z lordów popierających naszą wizję królestwa. Aby to osiągnąć, uczestnicy będą dobierali karty lordów i umieszczali je w formie odwróconej piramidy. Każdy z lordów ma swoją specjalną zdolność, aktywowaną podczas umieszczania go w izbie, a także wartość wpływu, który pozwala przejmować kontrolę nad cennymi miejscami. Dodatkowo istotne są gildie, do których przynależą nasi lordowie i to, w jakich miejscach naszej piramidy ich umieszczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 10+. Liczba graczy: 3-6.
Dziś w Delilandzie jest Święto Dobrego Smaku. Patronki krainy – Mąka, Mleko i Cukier – długo debatowały nad tym, gdzie powinny odbyć się główne uroczystości, ale nie mogły się zdecydować. Dlatego goście bawić się będą w trzech lokalach jednocześnie! W Podniebnej Łakoci, Kurorcie Owoców oraz Herbaciarni Herbat na ulicy O’clock 5. Koordynatorką święta została Spaghetti. Będzie czuwała nad smakiem wszystkich potraw. Potrzebuje jednak wsparcia, bo roboty jest po pachy! Oczywiście wszystkie Delisie chcą pomóc i zostają kurierkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 2-4.
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 90 kwadratowych kafelków, 20 żetonów bonusowych, 4 tajne żetony koloru, instrukcja.
Wiek: 8+.
Reakcja łańcuchowa Im dłuższa, tym lepsza! Dopasuj do siebie symbole na kafelkach, aby uruchomić reakcję łańcuchową i zdobywać punkty. Im dłuższa reakcja, tym lepiej! Każdy ruch to łamigłówka wymagająca spostrzegawczości i planowania. Znalezienie najlepszej opcji dostarcza wielkiej satysfakcji. Dzięki małemu pudełku i szybkiej rozgrywce to idealna gra do zabrania w podróż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na pudełku nazwa wydawnictwa wersji oryginalnej: Kosmos. Gra planszowa Catan to najnowsze wydanie bestsellerowej gry znanej dotychczas pod nazwą Osadnicy z Catanu.
Czas gry: 75 min.
Zawiera: 19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kości, instrukcja.
Wiek: 10+, liczba graczy: 3-4,
Odkryjcie nowy ląd! Jesteście pierwszymi osadnikami, którzy przybyli na wyspę Catan. Szybko wznosicie pierwsze osady i budujecie pierwsze drogi. Okoliczne tereny zapewniają wam surowce niezbędne do rozwoju. Handel kwitnie, a osady rozrastają się do miast. Jednak po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. Pora wprowadzić w życie wasz błyskotliwy plan, licząc przy tym na odrobinę szczęścia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 99 ilustrowanych kart, 7 plansz z wynikami, 7 ścianek, 7 kart pomocy, 25 znaczników kotylionów, 3 znaczniki medali, 3 płytki, instrukcja.
Czas gry 20 minut.
Gra przeznaczona dla 1-7 graczy w wieku 8+.
Tajemniczy ogród to przepięknie wykonana, urzekająca karcianka, w którą można grać na kilka różnych sposobów. Podczas zabawy uczestnicy będą tworzyć piękne ogrody pełne pachnących kwiatów, wspaniałych drzew, tajemniczych ścieżek i przyciągających wzrok dekoracji. Aby wygrać, należy ostrożnie dobierać karty, obserwując sytuację w swoim ogrodzie oraz to, co dzieje się u przeciwników. Dzięki prostym zasadom gra doskonale nadaje się dla osób początkujących i do rodzinnej zabawy, a dopracowanie graficzne (zarówno ilustracji, jak i elementów przestrzennych) cieszy oko i sprawia, że rozgrywka jest prawdziwą przyjemnością. Na czym to polega? W Tajemniczy ogród można grać w trybie kooperacji albo w trybie rywalizacji, używając tych samych zasad. Przed rozpoczęciem gry zdecydujcie, który tryb wybieracie. Niezależnie od wybranego trybu, rozgrywka składa się z 4 rund. W każdej z nich uczestnicy zagrywają po 3 karty, a następnie otrzymują punkty za ich efekty. Wybór i zagrywanie poszczególnych kart odbywają się w formie draftu - wymiany kart między sąsiednimi graczami. Z dobranych kart wybieramy 1, którą chcemy zagrać oraz 2, które przekażemy najbliższym graczom. Co ważne, punkty, które otrzymamy pod koniec rundy, zależą od kart znajdujących się nie tylko w naszym ogrodzie, ale również w ogrodach sąsiadów. Kluczowe dla zwycięstwa jest ciągłe analizowanie sytuacji na stole oraz tego, jakie karty przekazujemy przeciwnikom. Dlaczego pokochasz tę grę? Tajemniczy ogród został stworzony przez autora Everdell. Z popularną planszówką łączą go proste zasady podstawowe oraz niezwykle estetyczne wykonanie z charakterystycznymi elementami 3D. W Tajemniczy ogród może zagrać jednocześnie od 1 do 7 osób, a dodanie kolejnych uczestników nie wydłuża czasu rozgrywki. W podstawowym wariancie gry mamy do wyboru dwa tryby: współpracę oraz rywalizację. Dodatkowo w pudełku znajdują się również 2 dodatki: Przyjaciele (zwierzęta zamieszkujące nasze ogrody) oraz Budynki dekoracyjne. Pozwolą one poszerzyć dostępną pulę działań i wypróbować nowe strategie. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2000, 2021.
Zawiera: wersja podstawowa: 72 płytki terenu, 1 tor punktacji, 1 instrukcja, 6 płytek punktowych 50/100, 48 pionków podwładnych w 6 kolorach, instrukcja po polsku: 2 karty złożone.
Wersja rozszerzona zawiera: 62 pionki, 108 płytek terenu, 20 żetonów.
Dla 2-6 dzieci w wieku 7+, czas gry od 35 min.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2000, 2021.
Zawiera: 72 płytki terenu, 40 drewnianych pionków, plansza punktacji, instrukcja po polsku.
Dla 2-6 dzieci w wieku 7+, czas gry od 35 min.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Chopin i przyjaciele [Gra planszowa]. - Warszawa : Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, [2022]. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Zawartość pudełka: plansza o wymiarach 560x560 mm, 6 pionków drewnianych, 6 kart postaci na podstawie obrazów Tomasza Wiktora, 110 kart akcji, 54 karty rękopisów, pudełeczka na monety, instrukcja.
Dla 3-6 graczy w wielu 15+, czas gry 45-60 min.
Podczas gry wcielasz się w jedną z sześciu postaci z kręgu przyjaciół Chopina, aby towarzyszyć mu w podróży z Warszawy do Paryża. Uczestniczysz w jego codzienności, a koleje losu pianisty wpływają na posiadaną przez Ciebie liczbę punktów zdrowia i aktywności twórczej, a także na zasób portfela. Musisz zadbać o to, aby przed dotarciem do celu zgromadzić jak największą liczbę rękopisów z utworami Chopina. Gromadzisz punkty, wymieniasz je na monety, aby uczestniczyć w licytacjach rękopisów. Poznajesz przy tym życie i twórczość Fryderyka w jej najróżniejszych odcieniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Magic the Gathering [Gra planszowa]. - USA : Hasbro, copyright 2014. - 1pudełko ; 27x40x7 cm + instrukacja (19 stron : ilustracje kolorowe).
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: płytki terenu, elementy ruin, 5 figurek Planeswalkerów, 6 kartonowych plansz terenów, dwie 3-hexowe plansze piasku, dwie 1-hexowe plansze piasku, 2 ruiny, 4 glify, 30 znaczników obrażeń, kostka k20, 10 kostek walki, 15 kart armii, 60 kart czarów, Znacznik.
Czas gry: 60 min.
Liczba graczy: 2-5.
Wiek: 10+.
Gra w angielskiej wersji językowej. Instrukcja w języku polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej