Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(145)
Forma i typ
Gry i zabawki
(144)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
wypożyczone
(40)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(145)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(10)
Żabicka Monika
(5)
Pätzke Anne
(4)
Cardouat Marie
(3)
Cathala Bruno
(3)
Coimbra Miguel (1977- )
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Leacock Matt
(3)
Lobet Annick
(3)
Madejski Jan
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Vogt Rolf
(3)
Antoniak Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Bauza Antoine (1978- )
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Delval Julien
(2)
Dennen Paul
(2)
Grajkowski Wojciech
(2)
Gröber Marcel
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Maliszewski Piotr
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
Maublanc Ludovic
(2)
Molas Grzegorz
(2)
Moon Alan R
(2)
Przydatek Grzegorz
(2)
Quilliams Chris
(2)
Storm Nate
(2)
Wilson James A
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Świerczyna Paulina
(2)
Alexander Stefan
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Aubert Mathieu
(1)
Bagiartakis Vangelis
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barbaud Jean
(1)
Barc Sylvie
(1)
Barska Maja
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Batorska Beata
(1)
Beisner Rayph
(1)
Binz Markus
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blum Urlich
(1)
Bogen Steffen (1967- )
(1)
Borchelt April
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Braff Malcolm
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brassard Pascale
(1)
Brooks Clay
(1)
Burkowska Zofia
(1)
Březina Jan
(1)
Canga C.B
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chaussy Camille
(1)
Chmielnik Tomasz
(1)
Chou Vienna
(1)
Chou hoby
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Cossette Lina
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Cywińska Anna
(1)
Dana Paco
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Deacove Jim
(1)
Der Nederlanden Kristiaan
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Deval Julien
(1)
Drillon Sebastien
(1)
Dubois-Roy Etienne
(1)
Dudek Bogusław
(1)
Dunstan Matthew
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Edlin Tyler
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Feliks Janusz
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Fic Katarzyna
(1)
Forest David
(1)
Franck David
(1)
Franz Klemens
(1)
Fritsche Arpad
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Gagné Jean-François
(1)
Gaudasińska Elżbieta
(1)
Gazda Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(63)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(127)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(145)
Język
polski
(144)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(86)
Młodzież
(67)
9-13 lat
(63)
6-8 lat
(46)
14-17 lat
(40)
Dorośli
(30)
0-5 lat
(14)
18+
(9)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(2)
Magia
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Alchemia
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Drużyna (pododdział)
(1)
Gastronomia
(1)
Gotowanie
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Grzyby
(1)
Karczmy
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kształcenie
(1)
Lamy (ssaki)
(1)
Logika
(1)
Minecraft
(1)
Osadnictwo
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Piłka nożna
(1)
Planowanie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Popiel (postać legendarna)
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Przyroda
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Ptaki
(1)
Rolnicy
(1)
Strategia
(1)
Szachy
(1)
Uprowadzenie
(1)
Usługi kurierskie
(1)
Warcaby
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wyspy
(1)
Władza
(1)
Temat: miejsce
Catan (miejsce fikcyjne)
(1)
Gatunek
Powieść
(19683)
Wiersze
(4552)
Opowiadania i nowele
(3061)
Powieść obyczajowa
(2506)
Wydawnictwa popularne
(2280)
Gry planszowe
(145)
Poezja polska
(2015)
Opowiadanie polskie
(1966)
Biografie
(1904)
Podręczniki akademickie
(1870)
Powieść angielska
(1690)
Pamiętniki polskie
(1683)
Kryminał
(1668)
Powieść młodzieżowa polska
(1293)
Literatura polska
(1278)
Antologie
(1142)
Powieść amerykańska
(1115)
Thriller
(1098)
Literatura dziecięca polska
(933)
Publicystyka polska
(896)
Podręczniki
(875)
Powieść polska
(829)
Powieść francuska
(828)
Poradniki
(764)
Opracowanie
(726)
Powieść rosyjska
(699)
Broszura
(676)
Bajki i baśnie
(643)
Encyklopedie
(617)
Powieść historyczna
(607)
Komiks
(603)
Pamiętniki i wspomnienia
(602)
Literatura młodzieżowa polska
(583)
Fantasy
(579)
Romans
(568)
Powieść niemiecka
(561)
Praca zbiorowa
(545)
Dramat polski
(539)
Fantastyka
(536)
Opowiadanie dziecięce polskie
(534)
Albumy
(518)
Reportaż
(516)
Dokumenty audiowizualne
(502)
Literatura
(495)
Materiały pomocnicze dla szkół
(491)
Biografia
(487)
Dokumenty dźwiękowe
(478)
Wydawnictwa dla dzieci
(441)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(388)
Poradnik
(375)
Sensacja
(369)
Powieść przygodowa
(358)
Poezja dziecięca polska
(343)
Publikacja bogato ilustrowana
(330)
Saga rodzinna
(324)
Fraszki
(321)
Płyty gramofonowe
(321)
Powieść dziecięca polska
(303)
Antologia
(297)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(295)
Bibliografia
(289)
Przewodniki turystyczne
(288)
Reportaż polski
(287)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Literatura podróżnicza polska
(257)
Słowniki biograficzne
(255)
Opowiadanie rosyjskie
(248)
Powieść psychologiczna
(244)
Satyra polska
(244)
Materiały konferencyjne
(237)
Źródła historyczne
(232)
Szkice literackie polskie
(219)
Opowiadanie amerykańskie
(216)
Publicystyka
(207)
Przypowieść
(200)
Fotografia polska
(199)
Książki dla małych dzieci
(190)
Książka obrazkowa
(185)
Powieść szwedzka
(184)
Pieśń
(181)
Esej
(174)
Manga
(174)
Listy polskie
(170)
Science fiction
(167)
Słowniki polskie
(167)
Publikacje dla dzieci
(164)
Audiobooki
(162)
Powieść dziecięca angielska
(153)
Felieton polski
(152)
Powieść włoska
(152)
Film animowany
(150)
Powieść czeska
(149)
Film dla dzieci i młodzieży
(146)
Opowiadanie angielskie
(146)
Powieść norweska
(145)
Horror
(144)
Gry i zabawy umysłowe
(141)
Powieść hiszpańska
(141)
Powieść biograficzna
(139)
Taśma magnetyczna
(137)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(139)
Edukacja i pedagogika
(1)
145 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 110 kart, instrukcja (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opis według pudełka i instrukcji.
Zawartość: instrukcja, 2 plansze punktacji, 4 ramki ze stacjami, 60 kafelków torów, 4 małe żetony, 16 dużych żetonów, 16 lokomotyw.
Wiek 7-107, liczba graczy 1-4, czas gry 30 min.
Język polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, pizza, kot, ser, koza [Gra planszowa] / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 pudełko ; 12x8x4 cm.
Zawartość pudełka: 64 karty, karta złożona z instrukcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dla 2-8 graczy. Czas rozgrywki 30 min.
Zawartość pudełka : 7 dwustronnych dzielnic, 84 karty zaszyfrowanych wiadomości (karty ZW), kafelek startowy, 3 pola przeszkód, 2 zasłonki (1 czarna i 1 pomarańczowa), 40 kart map (20 czarnych i 20 pomarańczowych), 2 znaczniki śledzenia (1 czarny i 1 pomarańczowy), 2 figurki detektywów (1 czarna i 1 pomarańczowa), 6 znaczników dowodów, 2 tory zatrzymań, 5 żetonw policji, instrukcja.
Wiek 10+
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 40 żetonów, 1 woreczek, 1 instrukcja z bajką.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry: 15 min.
Wiek: od 3 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot w worku [Gra planszowa] / autor wierszyka Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : Granna, coyright 2019. - 1 pudełko ; 28x4x19 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
W pudełku: 9 dwustronnych plansz, 27 obrazków, 30 żetonów (po 5 w 6 kolorach), woreczek, instrukcja.
Gra dla 1-6 graczy, w wieku 3-8 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 1 planszę, 23 karty Epoki I, 23 karty Epoki II, 20 kart Epoki III, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion Konfliktu, 31 monet (w tym: 14 o wartości "1", 10 o wartości "3" i 7 o wartości "6"), notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad.
Liczba graczy: 2
Czas gry: 30 min.
Wiek 10+
Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data wydania ze strony wydawcy.
Zawiera: 7 plansz Cudów ; 148 kart Epok (w tym: 49 kart Epoki I, 49 kart Epoki II i 50 kart Epoki III), 78 monet (w tym: 54 o wartości "1" i 24 o wartości "3"), 48 żetonów Konfliktów (w tym: 24 żetony Porażki i 24 żetony Zwycięstwa), notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart siatką powiązań, instrukcja.
Dla 3-7 graczy w wieku 10+, czas gry 30 min.
7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 20 minut.
Zawartość pudełka: plansza, 60 drewnianych dinozaurów (po 10 dinozaurów w 6 rodzajach), 5 plansz, 5 miseczek, woreczek, kostka, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 45 min.
Zawartość pudełka: 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniania, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celu, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figurka ogrodnika, instrukcja. (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dobble HP [Gra planszowa] / Denis Blanchot, Jacques Cottereau, zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5cm.
W metalowym pudełku: 55 kart, instrukcja.
Dla dzieci 6+, dla 2-8 graczy, czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : builders & biomes [Gra planszowa] / Urlich Blum. - Ravensburg : Ravensburger, copyright 2020. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm +instrukcja 32 strony : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Gra dla 2-4 graczy.
Zawiera: 64 drewniane bloki, 64 karty budowli i karty potworów, 36 żetonów broni, 4 plansze dla graczy, 4 znaczniki doświadczenia, 4 skórki postaci, 4 podstawki na pionki, 12 kart pomocy, 1 podstawa bloku, 1 konstrukcja wsporcza, instrukcja.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek graczy: 10+.
Całkiem nowa przygoda z Minecraftem w zasięgu ręki! Eksploruj świat, zbieraj rzadkie bloki i buduj spektakularne budowle, ale strzeż się niebezpiecznych mobów oraz spiskujących przeciwników. Niech wygra najmądrzejszy i najodważniejszy crafter! Każdy gracz w swojej turze musi wybrać i wykonać dwie różne akcje. Podczas gry odbywają się trzy rundy punktacji. Zwycięzcą zostaje gracz o największej liczbie punktów doświadczenia po trzeciej rundzie punktacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Przebiegłe wielbłądy [Gra planszowa] / Steffen Bogen ; ilustracje Dennis Lohausen. - Bielsko-Biała : Lucrum, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm
Czas gry: 20-30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 20 kafelków typowania (po 4 w każdym kolorze), 5 kafelków piramid, 80 monet (50 o wartości 1 oraz 30 o wartości 5), 40 kart typowania, 8 kart sojuszu, 5 wielbłądów, 5 kolorowych kostek, 2 szalone wielbłądy, 1 szara kostka, 1 znacznik gracza rozpoczynającego etap, 1 piramida, instrukcja (4 strony).
Gra przeznaczona dla 3-8 graczy w wieku 8+.
Gracze obstawiają wyniki wyścigu pięciu wielbłądów, starając się ocenić, który z nich zajmie pierwsze miejsce w biegu dookoła piramidy. Im szybciej wytypujesz zwycięzcę, tym więcej możesz wygrać - oczywiście jeśli Twój kandydat pierwszy dobiegnie do mety! Wielbłądy nie grają jednak czysto. Bardzo często jeden z nich wskakuje na garb drugiego i w ten sposób pokonuje linie mety. Nigdy nie wiesz, jak zakończy się wyścig!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza, 66 kart akcji, 12 kart skarbów, 80 złotych dublonów, 45 żetonów prowiantu, 45 żetonów prochu, 9 żetonów skarbów, znacznik kompasu, 2 kości akcji, 6 statków, 6 planszetek ładowni, kość walki/braków, instrukcja: 10 stron.
Dla 2-6 graczy w wieku 8+, czas gry 30-60 min.
Jamajka to pięknie zilustrowana gra wyścigowa, w której wcielamy się w kapitanów pirackich statków poruszających się wokół tytułowej wyspy. Podczas zabawy będziemy w tajemnicy planować swoje akcje, by zaskoczyć przeciwników i zgromadzić jak najwięcej dóbr. Aby wygrać, musimy mądrze zarządzać ograniczonym miejscem na statku, a także dostosować trasę i tempo poruszania się do naszej strategii i poczynań pozostałych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: Tiki editions.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 punktów zwycięstwa, 36 żetonów partnerów, 11 drewnianych elementów (klocków), 64 karty, instrukcja: 4 strony.
Dla 3-6 graczy w wieku 8+, czas gry 30 min ; w grę można zagrać również w dwie osoby.
Buduj imprezowo! Komunikacja, współpraca i szybkość! „Recto Verso” to wyjątkowo szybka i prosta familijna gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie! [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: Synapses games.
Zawartość pudełka: 150 fragmentów Cóatla, 54 karty proroctw, 3 woreczki z zasobami, 15 kart świątyni, 12 żetonów ofiary, 1 plansza zasobów/plansza punktacji, 1 znacznik pierwszego gracza, 4 plansze gracza, 2 instrukcje.
Czas gry 30-60 min.
Dla 1-4 graczy w wieku od lat 10.
Nadszedł czas! Trzeba wybrać nowego arcykapłana Azteków! Już wiesz, że i Ty też będziesz ubiegał się o to stanowisko. Przed Tobą trudne zadanie: musisz stworzyć najpiękniejsze, najbardziej dostojne i najlepiej upierzone podobizny Coatla, boga-węża, opiekuna nieba i ziemi. Twoje dzieło musi być niesamowite i wspaniałe - a przynajmniej wspanialsze od marnych wypocin Twoich przeciwników... Coatl to strategiczna gra karciana z elementami układanki, w której postarasz się złożyć najwspanialszego Pierzastego Węża. Karty proroctw pomogą Ci obrać strategię i zdobyć więcej punktów, ale uważaj, żeby ktoś w tym czasie nie sprzątnął Ci sprzed nosa Twojego elementu węża. Zagraj z przyjaciółmi lub w wariancie solo i zostań arcykapłanem Azteków!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 7 płytek komnat, 70 kart, 16 elementów, klepsydra, notes, skrót zasad, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 4-8 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2014-2021.
Poprzednie wydanie ukazało się pt.: Five tribes - the dijnns of Naqala.
Na opakowaniu: Days of wonder.
Zawartość pudełka: 30 płytek przedstawiających Sułtanat Naqali, 2 zestawy graczy (po 8 wielbłądów i po 1 znaczniku gracza w każdym), 2 zestawy graczy (po 11 wielbłądów i po 2 znaczniki gracza w każdym), 10 pałaców i 12 palm, 54 karty zasobów, woreczek z drewnianymi figurkami członków klanów (90 sztuk), 22 karty dżinów, tor licytacji, tor kolejności, 5 arkuszy pomocy, notes z arkuszami punktacji, 96 złotych monet, instrukcja: 8 stron.
Dla 2-4 osób, w wieku od 13+, czas gry 40-80 min.
Pięć Klanów to strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwiecej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 8 pionków postaci w 8 kolorach - każdy ze stroną "podejrzanego" i "niewinnego", 8 kart postaci z zielonymi rewersami - każda przedstawiająca 1 postać oraz symbole zasięgu jej ruchu i zdolności specjalnej, 8 kart alibi z czerwonymi rewersami - każda przedstawiająca 1 postać oczyszczoną z zarzutów, karta świadka ze stroną "widoczny" i "niewidoczny", 2 żetony zamkniętych włazów do kanałów, 1 plansza przedstawiająca dzielnicę Whitechapel podzieloną na sześciokątne pola, 6 żetonów zapalonych latarni (4 żetony ponumerowane 1-4 i 2 żetony bez numeru), znacznik tury, 2 żetony kordonów policyjnych. Instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 graczy w wieku od 9 lat.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów, Kuba Rozpruwacz, zmierzy się z najwspanialszymi przedstawicielami Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele. Na czym to polega? W trakcie rozgrywki jeden z graczy przyjmie rolę Kuby Rozpruwacza, który po dokonaniu zbrodni próbuje opuścić szczelnie zamknięty East End. Osoba wcielająca się w postać złoczyńcy staje się ukrytym zbrodniarzem - jednym z ośmiu pionków na planszy - którego celem jest pozostanie w ukryciu bądź ucieczka z miejsca zdarzenia. Drugi gracz - przedstawiciel Scotland Yardu - w trakcie gry ma tylko jedną szansę na udane odgadnięcie sprawcy! Obaj gracze będą przemieszczać po planszy wszystkie dostępne pionki, aby spróbować zdezorientować przeciwnika. W rozgrywce kluczowe jest rozmieszczenie postaci względem znajdujących się w mieście latarni. Osoby znajdujące się w ich bezpośrednim sąsiedztwie są widoczne (bo w świetle każdy może zobaczyć ich twarz; rozpoznają też siebie nawzajem). Na końcu każdej tury Jack musi stwierdzić, czy jego postać jest widoczna, czy niewidoczna, co pozwala śledczemu zawężać krąg podejrzanych. Gra kończy się ujęciem Kuby, jego ucieczką bądź nieudaną próbą wskazania mordercy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: około 45-60 min.
Zawartość pudełka: 2 instrukcje (zwykła oraz do gry solo), 1 arkusz osiągnięć, 1 poradnik malowania figurek, 14 figurek poszukiwaczy, 1 tekturowa plansza, 2 wskaźniki siły, 16 kart wzmocnień, 60 kart (zadań, czarów, charakteru i do gry solo), 1 żeton ustawienia początkowego, 6 paneli graczy, 61 kartonowych żetonów, 7 żetonów baz, 5 specjalnych kości do gry, 24 drewniane znaczniki jabłek, 24 plastikowe klejnoty magii, 2 plastikowe segregatory do pudełka.
Gra przeznaczona dla 1-6 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej