Żabicka Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(7)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Żabicka Monika
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(354)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(351)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(339)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(294)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(276)
Prus Bolesław (1847-1912)
(272)
Trzeciak Weronika
(262)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(255)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(195)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(194)
Kiss Jacek
(191)
Czechowicz Józef
(188)
Roberts Nora (1950- )
(185)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Tuwim Julian (1894-1953)
(179)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(171)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(170)
Shakespeare William (1564-1616)
(169)
Fabianowska Małgorzata
(166)
Jachowicz Stanisław
(161)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(151)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(150)
Zarawska Patrycja
(148)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(145)
King Stephen (1947- )
(142)
Utta Mirosław
(142)
Baudelaire Charles
(140)
Mazan Maciejka
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(138)
Lech Justyna
(138)
Popczyński Marcin (1974- )
(138)
Prus Bolesław
(138)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Szulc Andrzej
(133)
Chorąży Wojciech (1973- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(130)
Markiewicz Henryk (1922- )
(127)
Lange Antoni
(126)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(124)
Christie Agatha (1890-1976)
(123)
Tarnowska Krystyna (1917-1991)
(123)
Steel Danielle (1948- )
(121)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(120)
Kraśko Jan (1954- )
(118)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(117)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(117)
Drewnowski Jacek (1974- )
(115)
Goscinny René (1926-1977)
(114)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(112)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(112)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(112)
Ławnicki Lucjan
(112)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(111)
Conrad Joseph (1857-1924)
(110)
Polkowski Andrzej
(110)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(106)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(106)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(103)
Siemianowski Roch (1950- )
(103)
Webb Holly
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(101)
Lem Stanisław (1921-2006)
(100)
Parandowski Jan (1895-1978)
(100)
Siewior-Kuś Alina
(100)
Gralak Anna
(97)
Głowińska Anita
(96)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Popławska Anna
(96)
Coben Harlan (1962- )
(95)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(95)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(95)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Ptaki
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry i zabawy
(2)
Gry w karty
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 40 znaczników (w tym: 7 szmaragdowych=zielone, 7szafirów=niebieskie, 7 rubinów=czerwone, 7 diamentów=białe, 7 onyksów=czarne, 5 złotych dżokerów=żółte). 90 kart rozwoju (w tym: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3), 10 płytek arystokratów, instrukcja : 4 strony.
Dla 2-4 graczy w wieku 10+, czas gry 30 min.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dla 2-8 graczy. Czas rozgrywki 30 min.
Zawartość pudełka : 7 dwustronnych dzielnic, 84 karty zaszyfrowanych wiadomości (karty ZW), kafelek startowy, 3 pola przeszkód, 2 zasłonki (1 czarna i 1 pomarańczowa), 40 kart map (20 czarnych i 20 pomarańczowych), 2 znaczniki śledzenia (1 czarny i 1 pomarańczowy), 2 figurki detektywów (1 czarna i 1 pomarańczowa), 6 znaczników dowodów, 2 tory zatrzymań, 5 żetonw policji, instrukcja.
Wiek 10+
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: Mądra gra.
Zawiera: 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wieku 6+, czas gry 15 min.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 8 pionków postaci w 8 kolorach - każdy ze stroną "podejrzanego" i "niewinnego", 8 kart postaci z zielonymi rewersami - każda przedstawiająca 1 postać oraz symbole zasięgu jej ruchu i zdolności specjalnej, 8 kart alibi z czerwonymi rewersami - każda przedstawiająca 1 postać oczyszczoną z zarzutów, karta świadka ze stroną "widoczny" i "niewidoczny", 2 żetony zamkniętych włazów do kanałów, 1 plansza przedstawiająca dzielnicę Whitechapel podzieloną na sześciokątne pola, 6 żetonów zapalonych latarni (4 żetony ponumerowane 1-4 i 2 żetony bez numeru), znacznik tury, 2 żetony kordonów policyjnych. Instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 graczy w wieku od 9 lat.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów, Kuba Rozpruwacz, zmierzy się z najwspanialszymi przedstawicielami Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele. Na czym to polega? W trakcie rozgrywki jeden z graczy przyjmie rolę Kuby Rozpruwacza, który po dokonaniu zbrodni próbuje opuścić szczelnie zamknięty East End. Osoba wcielająca się w postać złoczyńcy staje się ukrytym zbrodniarzem - jednym z ośmiu pionków na planszy - którego celem jest pozostanie w ukryciu bądź ucieczka z miejsca zdarzenia. Drugi gracz - przedstawiciel Scotland Yardu - w trakcie gry ma tylko jedną szansę na udane odgadnięcie sprawcy! Obaj gracze będą przemieszczać po planszy wszystkie dostępne pionki, aby spróbować zdezorientować przeciwnika. W rozgrywce kluczowe jest rozmieszczenie postaci względem znajdujących się w mieście latarni. Osoby znajdujące się w ich bezpośrednim sąsiedztwie są widoczne (bo w świetle każdy może zobaczyć ich twarz; rozpoznają też siebie nawzajem). Na końcu każdej tury Jack musi stwierdzić, czy jego postać jest widoczna, czy niewidoczna, co pozwala śledczemu zawężać krąg podejrzanych. Gra kończy się ujęciem Kuby, jego ucieczką bądź nieudaną próbą wskazania mordercy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 3 broszury, plastikowa taca na karty, 5 plansz kart, wieża kości (w kształcie karmnika), notes punktacji, 170 kart ptaków, 26 kart bonusowych, 75 jaj, 5 kości pożywienia, 40 kostek akcji, 103 żetony pożywienia, 8 dwustronnych żetonów celów, znacznik pierwszego gracza.
Dla 1-5 graczy w wieku 10+, czas gry 40-70 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 181 kart, 22 kafelki, menu, 8 pionków, plansza, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2-8. Czas gry: 20 min.
Sushi go party! to niesamowicie prosta i przyjemna gra, która nadaje się zarówno na początek przygody z planszówkami, jak i na imprezy w większym gronie. Jej zasady tłumaczy się w kilka minut, a sama rozgrywka jest dynamiczna, krótka i bardzo przyjemna. Dzięki dodatkowym kartom dań oraz możliwości samodzielnego konstruowania menu Sushi go party! jest jeszcze bardziej regrywalne. Sami decydujemy, kiedy przychodzi na zmianę składników i możemy dbać, by każda talia, a tym samym każda kolejna rozgrywka, była zupełnie inna od poprzednich. Możliwość zaproszenia do stołu aż ośmiu graczy czyni z Sushi Go Party! grę jeszcze bardziej uniwersalną i jeszcze bardziej imprezową!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 128 ilustrowanych kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość (do gry solo), instrukcja: 24 strony.
Dla 1-4 graczy w wieku 14+, czas gry 40-8- min.
W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej