Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Autor
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Pierô
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Gatunek
Gry i zabawy
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 8 pionków postaci w 8 kolorach - każdy ze stroną "podejrzanego" i "niewinnego", 8 kart postaci z zielonymi rewersami - każda przedstawiająca 1 postać oraz symbole zasięgu jej ruchu i zdolności specjalnej, 8 kart alibi z czerwonymi rewersami - każda przedstawiająca 1 postać oczyszczoną z zarzutów, karta świadka ze stroną "widoczny" i "niewidoczny", 2 żetony zamkniętych włazów do kanałów, 1 plansza przedstawiająca dzielnicę Whitechapel podzieloną na sześciokątne pola, 6 żetonów zapalonych latarni (4 żetony ponumerowane 1-4 i 2 żetony bez numeru), znacznik tury, 2 żetony kordonów policyjnych. Instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 graczy w wieku od 9 lat.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów, Kuba Rozpruwacz, zmierzy się z najwspanialszymi przedstawicielami Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele. Na czym to polega? W trakcie rozgrywki jeden z graczy przyjmie rolę Kuby Rozpruwacza, który po dokonaniu zbrodni próbuje opuścić szczelnie zamknięty East End. Osoba wcielająca się w postać złoczyńcy staje się ukrytym zbrodniarzem - jednym z ośmiu pionków na planszy - którego celem jest pozostanie w ukryciu bądź ucieczka z miejsca zdarzenia. Drugi gracz - przedstawiciel Scotland Yardu - w trakcie gry ma tylko jedną szansę na udane odgadnięcie sprawcy! Obaj gracze będą przemieszczać po planszy wszystkie dostępne pionki, aby spróbować zdezorientować przeciwnika. W rozgrywce kluczowe jest rozmieszczenie postaci względem znajdujących się w mieście latarni. Osoby znajdujące się w ich bezpośrednim sąsiedztwie są widoczne (bo w świetle każdy może zobaczyć ich twarz; rozpoznają też siebie nawzajem). Na końcu każdej tury Jack musi stwierdzić, czy jego postać jest widoczna, czy niewidoczna, co pozwala śledczemu zawężać krąg podejrzanych. Gra kończy się ujęciem Kuby, jego ucieczką bądź nieudaną próbą wskazania mordercy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej