Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(36)
Forma i typ
Gry i zabawki
(34)
Książki
(2)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(10)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(35)
Filia nr 5 Grodziec
(1)
Autor
Blanchot Denis
(2)
Carroll Lewis (1832-1898)
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Tenniel John (1820-1914)
(2)
Żabicka Monika
(2)
Alexander Stefan
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Augier Steeve
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Bauza Antoine
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bony
(1)
Bos Par Liesbeth
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cardouat Marie
(1)
Carl David
(1)
Castelbajac Vaĩnui de
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chulku Kang
(1)
Damant Aurore
(1)
Der Nederlanden Kristiaan
(1)
Dorra Stefan
(1)
Escapa Stephan
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Faccini Renato
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Frago Robero
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Gruhl Ken
(1)
Inman Matthew
(1)
Jackson Steve (1951- )
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kasprzak Krzysztof
(1)
Konieczka Corey
(1)
Konrad Robert (ilustracje)
(1)
Kovalic John
(1)
Kowalik Tomasz (tłumacz)
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Lanvin Matthieu
(1)
Larek Tomek
(1)
Launius Richard
(1)
Lee Elan (1975- )
(1)
Litzsinger Lukas
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Marianowicz Antoni (1924-2003)
(1)
Mavraganis Theo K
(1)
Minor Marcin
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Nakayama Kota
(1)
Pechenkina Irina
(1)
Perdue Brandon
(1)
Posner Jeremy
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quodbach Daniel
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sehee Kim
(1)
Skłodowska Ola
(1)
Small Shane
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Szyma Rafał
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(1)
Włóczko Michał
(1)
Zelenina Natalia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1801-1900
(2)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Dzieci
(23)
6-8 lat
(14)
9-13 lat
(14)
Młodzież
(14)
14-17 lat
(9)
Dorośli
(7)
18+
(4)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Halucynacje
(2)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(2)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(2)
Lustra
(2)
Szachy
(2)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(2)
Arytmetyka
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Escape rooms
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kultura
(1)
Liczby
(1)
Matematyka
(1)
Morza
(1)
Pitagoras (ok. 572-ok. 497 p.n.e.)
(1)
Przestępstwo
(1)
Przyroda
(1)
Spisek
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Superbohaterowie
(1)
Władza
(1)
X-Men (postacie fikcyjne)
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(19683)
Wiersze
(4552)
Opowiadania i nowele
(3061)
Powieść obyczajowa
(2506)
Wydawnictwa popularne
(2280)
Gry w karty
(-)
Poezja polska
(2015)
Opowiadanie polskie
(1966)
Biografie
(1904)
Podręczniki akademickie
(1870)
Powieść angielska
(1690)
Pamiętniki polskie
(1683)
Kryminał
(1668)
Powieść młodzieżowa polska
(1293)
Literatura polska
(1278)
Antologie
(1142)
Powieść amerykańska
(1115)
Thriller
(1098)
Literatura dziecięca polska
(933)
Publicystyka polska
(896)
Podręczniki
(875)
Powieść polska
(829)
Powieść francuska
(828)
Poradniki
(764)
Opracowanie
(726)
Powieść rosyjska
(699)
Broszura
(676)
Bajki i baśnie
(643)
Encyklopedie
(617)
Powieść historyczna
(607)
Komiks
(603)
Pamiętniki i wspomnienia
(602)
Literatura młodzieżowa polska
(583)
Fantasy
(579)
Romans
(568)
Powieść niemiecka
(561)
Praca zbiorowa
(545)
Dramat polski
(539)
Fantastyka
(536)
Opowiadanie dziecięce polskie
(534)
Albumy
(518)
Reportaż
(516)
Dokumenty audiowizualne
(502)
Literatura
(495)
Materiały pomocnicze dla szkół
(491)
Biografia
(487)
Dokumenty dźwiękowe
(478)
Wydawnictwa dla dzieci
(441)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(388)
Poradnik
(375)
Sensacja
(369)
Powieść przygodowa
(358)
Poezja dziecięca polska
(343)
Publikacja bogato ilustrowana
(330)
Saga rodzinna
(324)
Fraszki
(321)
Płyty gramofonowe
(321)
Powieść dziecięca polska
(303)
Antologia
(297)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(295)
Bibliografia
(289)
Przewodniki turystyczne
(288)
Reportaż polski
(287)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Literatura podróżnicza polska
(257)
Słowniki biograficzne
(255)
Opowiadanie rosyjskie
(248)
Powieść psychologiczna
(244)
Satyra polska
(244)
Materiały konferencyjne
(237)
Źródła historyczne
(232)
Szkice literackie polskie
(219)
Opowiadanie amerykańskie
(216)
Publicystyka
(207)
Przypowieść
(200)
Fotografia polska
(199)
Książki dla małych dzieci
(190)
Książka obrazkowa
(185)
Powieść szwedzka
(184)
Pieśń
(181)
Esej
(174)
Manga
(174)
Listy polskie
(170)
Science fiction
(167)
Słowniki polskie
(167)
Publikacje dla dzieci
(164)
Audiobooki
(162)
Powieść dziecięca angielska
(153)
Felieton polski
(152)
Powieść włoska
(152)
Film animowany
(150)
Powieść czeska
(149)
Film dla dzieci i młodzieży
(146)
Opowiadanie angielskie
(146)
Gry planszowe
(145)
Powieść norweska
(145)
Horror
(144)
Gry i zabawy umysłowe
(141)
Powieść hiszpańska
(141)
Powieść biograficzna
(139)
Taśma magnetyczna
(137)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(31)
36 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 20 min.
Zawartość pudełka: 110 kart, instrukcja (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 54 karty (sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze), instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wieku 5+, czas gry 15 min.
Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot! Karty podzielone zostały na sześć poziomów trudności, oznaczonych kolorami. Im trudniejsza karta, tym więcej przedmiotów posiada oraz zapewnia więcej punktów na koniec gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 40 znaczników (w tym: 7 szmaragdowych=zielone, 7szafirów=niebieskie, 7 rubinów=czerwone, 7 diamentów=białe, 7 onyksów=czarne, 5 złotych dżokerów=żółte). 90 kart rozwoju (w tym: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3), 10 płytek arystokratów, instrukcja : 4 strony.
Dla 2-4 graczy w wieku 10+, czas gry 30 min.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, pizza, kot, ser, koza [Gra planszowa] / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 pudełko ; 12x8x4 cm.
Zawartość pudełka: 64 karty, karta złożona z instrukcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W metalowym pudełku: 43 karty, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 1-4 graczy w wieku od lat 6 do 116.
Marzeniem każdego dachowca jest znaleźć ciepły, przyjazny dom. Droga do takiego domu nie jest łatwa, bo każdy kanał wygląda tak samo. Przesuwając i obracając kanałami, spróbuj stworzyć ścieżkę przez miejski labirynt tak, aby każdy z Twoich kocich przyjaciół znalazł dla siebie przytulny kąt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: Mądra gra.
Zawiera: 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wieku 6+, czas gry 15 min.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dobble HP [Gra planszowa] / Denis Blanchot, Jacques Cottereau, zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5cm.
W metalowym pudełku: 55 kart, instrukcja.
Dla dzieci 6+, dla 2-8 graczy, czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W metalowym pudełku: 30 kart, instrukcja: 16 stron.
Dla dzieci 4+, dla 2-5 graczy, czas gry 10 min.
Rezolutna kotka teraz również na kartach Dobble! Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: Les ratoureux.
Zawartość pudełka: 4 żetony gracza, 40 znaczników punktów, 29 kart i 1 karta startowa, 4 karty kota, 24 karty sera, instrukcja.
Na opakowaniu: Fajne gierki.
Opis według pudełka i instrukcji.
Liczba graczy 2-4 ; czas gry 15 min.
Wiek graczy 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dark Souls : Gra Karciana [Gra] / David Carl. - Gdańsk : Portal Games, [2021]. - 1 pudełko ; 23x30x6 cm.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Data wydania ze strony wydawcy.
Zawiera: 4 karty Postaci, 112 Kart Początkowych, 5 kart Ogniska, 50 kart Skarbów, 96 kart Kondycji, 20 kart Szczątków Człowieczeństwa, 30 kart Starcia, 50 kart Wrogów, 40 kart Bossów, 3 plansze, 61 żetonów, instrukcja.
Dla 1-4 graczy w wieku 14+, czas gry 60 min.
Dark Souls oparty jest na mechanice budowania talii - w czasie rozgrywki gracze będą kupować kolejne karty, płacąc za nie duszami zdobytymi na pokonanych wrogach. Podobnie jak w Bloodborne, tak i tutaj śmierć bohatera oznacza jedynie krótki odpoczynek i odsłonięcie jednej z kart Ogniska. Wszystko jednak ma swoją cenę. Kiedy limit tychże kart się wyczerpie, gracze przegrają. Co ważne, postaci graczy nie mają odgórnie przypisanych punktów życia, lecz są one uzależnione od liczby posiadanych kart. Bohater ginie, jeśli w którymkolwiek momencie nie będzie mógł uzupełnić ręki. W Dark Souls gracze wybiorą własną drogę rozgrywki, poruszając się na planszy Eksploracji, zwieńczoną potężnymi Bossami. Każdy Boss ma inną siłę, inne umiejętności specjalne oraz własną talię, co spodoba się wszystkim wielbicielom takich gier jak Aeons End.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alicja w Krainie Czarów / Lewis Carroll ; przełożył Antoni Marianowicz ; [autor ilustracji: sir John Tenniel]. - Wydanie ilustrowane. - [Warszawa] : Wydawnictwo MG, copyright 2022. - 222, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Miejsce wydania wg BNPol online.
Baśniowa opowieść o przygodach Alicji w Krainie Czarów powstała w gorące lipcowe popołudnie 1862 roku, kiedy to podczas przejażdżki łódką po Tamizie Lewis Carroll, wykładowca matematyki w Oxfordzie i autor poważnych książek matematycznych, opowiedział ją małej Alicji i jej dwóm siostrom. I właśnie ta opowieść, a nie prace naukowe, przyniosła pisarzowi światową sławę. Zachęcony ogromnym powodzeniem książki Carroll kilka lat później napisał drugą część opowieści pt. Alicja po drugiej stronie lustra. "Alicja w Krainie Czarów" jest utworem szczególnym. Nie przedstawia świata takim, jakim go widzimy na co dzień, lecz ukazuje go we śnie bohaterki, a snem, jak dobrze wiecie, rządzą odmienne prawa. Toteż w książce znane fragmenty rzeczywistości układają się w całkiem nowe, często nonsensowne całości, a postaci prawdziwe, przemieszane z fantastycznymi, wyglądają i zachowują się inaczej niż w życiu. I jeszcze jedna uwaga: "Alicja w Krainie Czarów" należy do tych książek, do których warto wracać. Raz odczytacie ją jako dziwną baśń, pełną niezwykłych, zaskakujących wydarzeń, ale przy kolejnej lekturze ukaże się wam wiele nowych treści. Każdego jednak czytelnika zawsze zdumiewać będzie bogactwo fantazji i pomysłowości autora, każdy też podda się urokowi jego niepowtarzalnego humoru. Humoru cudownie oddanego przez Antoniego Marianowicza, bo to właśnie z jego tłumaczenia zdania z "Alicji w Krainie Czarów" na zawsze zamieszkały w naszym języku. Niekiedy powtarzamy je, nie pamiętając, gdzie bije źródło tych purnonsensowych żartów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 Grodziec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 p.2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotostrofa! [Gra] / gra autorstwa Bruna Cathali i Matthieu Lanvina ; z ilustracjami Vaĩnui de Castelbajac. - Gdańsk : Rebel, [2019]. - 1 pudełko ; 10x10x3 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
Liczba graczy: 3-5.
W metalowym pudełku: 52 karty, instrukcja.
Wiek graczy: od 7 lat.
Kotostrofa to prawdziwa gratka dla kociarzy, ale nie tylko - zabawne ilustracje, którymi jest opatrzona kruszą nawet najtwardsze serca! Jest to dynamiczna karcianka dla 3-5 graczy w wieku od 7 lat, w której naszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Konspiracja : Uniwersum Abyss [Gra] / Bruno Cathala & Charles Chevallier ; [ilustracje] Pascal Quidault ; [tłumaczenie Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 pudełko : ilustracje ; 13x13 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 11x11 cm).
Czas gry: 30 minut.
Zawartość pudełka: 60 kart lordów (po 12 kart w każdym z 5 kolorów), 24 karty miejsc, 20 żetonów herbów (po 4 żetony w każdym z 5 kolorów), żeton władcy pereł, karta z torem pereł, znacznik pereł, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2-4.
Konspiracja: Uniwersum Abyss to samodzielna gra rozgrywająca się w królestwie Głębi znanym z Abyss. Podczas rozgrywki będziemy starali się zdobyć przychylność lordów i ich koalicji, przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami oraz gromadzić cenną, podwodną walutę w postaci pereł.
Celem gry jest przejęcie kontroli nad Oceanicznym Senatem poprzez stworzenie najbardziej wpływowej izby z lordów popierających naszą wizję królestwa. Aby to osiągnąć, uczestnicy będą dobierali karty lordów i umieszczali je w formie odwróconej piramidy. Każdy z lordów ma swoją specjalną zdolność, aktywowaną podczas umieszczania go w izbie, a także wartość wpływu, który pozwala przejmować kontrolę nad cennymi miejscami. Dodatkowo istotne są gildie, do których przynależą nasi lordowie i to, w jakich miejscach naszej piramidy ich umieszczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 1-6.
Zawiera: 64 duże karty z zagadkami, lusterko.
Wiek graczy: 12+.
Gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Nic tu nie jest takie, jakim się wydaje. Wyruszcie w niezapomnianą podróż do Krainy Czarów, gdzie czekają na Was Szalony Kapelusznik, Biały Królik, Kot z Cheshire i wiele innych niesamowitych postaci. Zanurzcie się w świecie absurdu i spróbujcie zrozumieć jego szaloną logikę! W Krainie Czarów możecie przeżyć wspaniałe przygody, ale musicie być też ostrożni, by nie postradać zmysłów i nie dać się złapać Królowej Kier, która na pewno będzie chciała skrócić Was o głowy! Czy jesteś gotowy na przygodę w krainie czarów? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 25 min.
Zawartość pudełka: 5 kart początkowych, 24 karty przypływu, 60 kart pogody, notes, ołówek, instrukcja (12 stron).
Gra przeznaczona dla 3-5 graczy w wieku od lat 10.
Cel gry: Zagrywając odpowiednie karty, gracze starają się, aby fale nie zalały ich wysp. Im gorsza pogoda panuje na wyspie, tym większa fala do niej dotrze. Gracz, do którego doszła największa fala, traci koło ratunkowe. Należy pilnować swoich kół – na koniec rozgrywki zdobywa się za nie punkty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? [Gra planszowa] / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o 2018 - 1 pudełko: zawiera 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm.
Wiek: 6+, dla 3-6 graczy, czas ok. 15 minut
Zawartość pudełka: 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje).
"Kto to zrobił?" to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań), 4 karty hipopotamów, 10 kart kryteriów rozdawanych parami (2 karty płci, 2 karty koloru skóry, 2 karty sylwetki, 2 karty okularów, 2 karty kapelusza), instrukcja.
Dla dzieci 6+, dla 1-5 graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10 min.
Liczba graczy: 2-6.
Instrukcja gry polska, oryginalna gra w języku angielskim.
Zawartość pudełka: 105 kart (po 15 kart w 7 kolorach), instrukcja.
Wiek graczy: 7+.
To szalona zabawa, w której walczymy o to, kto jako pierwszy zbierze 10 kart na swoim stosie punktowania. W tym celu będziemy starali się zbierać zestawy w odpowiednich kolorach, dorzucając nowe karty do swojego akwarium lub kradnąc je od przeciwników. Niestety nigdy nie możemy być pewni, jaką kartę odkryjemy w swojej turze [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 56 kart, instrukcja: 1 karta złożona.
Gra przeznaczona dla 2-10 graczy, wiek: 12+, czas: 5-15 min.
Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami, całkowicie bezpieczna odmiana rosyjskiej ruletki. Podczas rozgrywek gracze co turę dobierają po jednej karcie, aż do momentu, gdy ktoś wyciągnie eksplodującego kotka - wówczas nieszczęśnik wybucha i ginie, a tym samym kończy grę. Na szczęście w talii są też karty, dzięki którym możemy odwlekać nieuniknione lub rozbrajać miauczącą bombę laserowym wskaźnikiem, mizianiem po brzuszku albo kanapką z kocimiętką. Aby wygrać, musimy mądrze zarządzać kartami, które uda nam się zdobyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej