Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(141)
Forma i typ
Gry i zabawki
(127)
Książki
(15)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(2)
Poezja
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(107)
wypożyczone
(39)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(140)
Filia nr 1 Ksawera
(2)
Filia nr 4 Łagisza
(1)
Filia nr 5 Grodziec
(1)
Filia nr 7 Zamkowe
(1)
Filia nr 2 Warpie
(1)
Filia nr 3 Dworzec
(1)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(8)
Czuba Sławomir
(4)
Żabicka Monika
(4)
Cathala Bruno
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Gallo Ana
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Antoniak Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Dennen Paul
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Grajkowski Wojciech
(2)
Gröber Marcel
(2)
Handford Martin (1956- )
(2)
Hikiert Anna
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Larek Tomek
(2)
Lobet Annick
(2)
Maliszewski Piotr
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
McBrien Thomas
(2)
Moon Alan R
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Przydatek Grzegorz
(2)
Pätzke Anne
(2)
Raczek Zofia
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Storm Nate
(2)
Szyma Rafał
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Włóczko Michał
(2)
Świerczyna Paulina
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Al'duz Anna
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Anderson Lorna
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Bagiartakis Vangelis
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barbaud Jean
(1)
Barc Sylvie
(1)
Barker Vicky
(1)
Barska Maja
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Batorska Beata
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Beisner Rayph
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Biege Florian
(1)
Binz Markus
(1)
Blok Patryk
(1)
Blum Urlich
(1)
Bony
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Bos Par Liesbeth
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgeois Paulette
(1)
Braff Malcolm
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brassard Pascale
(1)
Brooks Clay
(1)
Bruel François
(1)
Brykczyński Marcin (1946- )
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Březina Jan
(1)
Carl David
(1)
Castelbajac Vaĩnui de
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chan Justyn
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chaussy Camille
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chmielnik Tomasz
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Clark Brenda
(1)
Claude Jean (ilustrator)
(1)
Dana Paco
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delmé Tom
(1)
Delval Julien
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Deval Julien
(1)
Dombois Natalie
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(70)
2010 - 2019
(66)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(118)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(140)
Ukraina
(1)
Język
polski
(139)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(96)
9-13 lat
(59)
Młodzież
(58)
6-8 lat
(53)
14-17 lat
(31)
Dorośli
(18)
0-5 lat
(15)
18+
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura hiszpańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Logika
(4)
Minecraft
(3)
Escape rooms
(2)
Konstrukcje
(2)
Nauka
(2)
Poszukiwania zaginionych
(2)
Przyroda
(2)
Szachy
(2)
Alchemia
(1)
Arytmetyka
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Drużyna (pododdział)
(1)
Duchy
(1)
Film
(1)
Gastronomia
(1)
Gotowanie
(1)
Gry planszowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Hotele
(1)
Jednoślady
(1)
Karczmy
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kradzież
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Labirynt
(1)
Liczby
(1)
Magia
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Matematyka
(1)
Minionki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Morza
(1)
Osobliwości
(1)
Owady
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pitagoras (ok. 572-ok. 497 p.n.e.)
(1)
Planowanie
(1)
Podróże
(1)
Podróże w czasie
(1)
Popiel (postać legendarna)
(1)
Potwory
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przestępstwo
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Ptaki
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spisek
(1)
Strategia
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Superbohaterowie
(1)
Tajemnica
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(1)
Warcaby
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Władza
(1)
X-Men (postacie fikcyjne)
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(1)
Temat: miejsce
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(19683)
Wiersze
(4552)
Opowiadania i nowele
(3061)
Powieść obyczajowa
(2506)
Wydawnictwa popularne
(2280)
Gry i zabawy umysłowe
(141)
Poezja polska
(2015)
Opowiadanie polskie
(1966)
Biografie
(1904)
Podręczniki akademickie
(1870)
Powieść angielska
(1690)
Pamiętniki polskie
(1683)
Kryminał
(1668)
Powieść młodzieżowa polska
(1293)
Literatura polska
(1278)
Antologie
(1142)
Powieść amerykańska
(1115)
Thriller
(1098)
Literatura dziecięca polska
(933)
Publicystyka polska
(896)
Podręczniki
(875)
Powieść polska
(829)
Powieść francuska
(828)
Poradniki
(764)
Opracowanie
(726)
Powieść rosyjska
(699)
Broszura
(676)
Bajki i baśnie
(643)
Encyklopedie
(617)
Powieść historyczna
(607)
Komiks
(603)
Pamiętniki i wspomnienia
(602)
Literatura młodzieżowa polska
(583)
Fantasy
(579)
Romans
(568)
Powieść niemiecka
(561)
Praca zbiorowa
(545)
Dramat polski
(539)
Fantastyka
(536)
Opowiadanie dziecięce polskie
(534)
Albumy
(518)
Reportaż
(516)
Dokumenty audiowizualne
(502)
Literatura
(495)
Materiały pomocnicze dla szkół
(491)
Biografia
(487)
Dokumenty dźwiękowe
(478)
Wydawnictwa dla dzieci
(441)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(388)
Poradnik
(375)
Sensacja
(369)
Powieść przygodowa
(358)
Poezja dziecięca polska
(343)
Publikacja bogato ilustrowana
(330)
Saga rodzinna
(324)
Fraszki
(321)
Płyty gramofonowe
(321)
Powieść dziecięca polska
(303)
Antologia
(297)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(295)
Bibliografia
(289)
Przewodniki turystyczne
(288)
Reportaż polski
(287)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Literatura podróżnicza polska
(257)
Słowniki biograficzne
(255)
Opowiadanie rosyjskie
(248)
Powieść psychologiczna
(244)
Satyra polska
(244)
Materiały konferencyjne
(237)
Źródła historyczne
(232)
Szkice literackie polskie
(219)
Opowiadanie amerykańskie
(216)
Publicystyka
(207)
Przypowieść
(200)
Fotografia polska
(199)
Książki dla małych dzieci
(190)
Książka obrazkowa
(185)
Powieść szwedzka
(184)
Pieśń
(181)
Esej
(174)
Manga
(174)
Listy polskie
(170)
Science fiction
(167)
Słowniki polskie
(167)
Publikacje dla dzieci
(164)
Audiobooki
(162)
Powieść dziecięca angielska
(153)
Felieton polski
(152)
Powieść włoska
(152)
Film animowany
(150)
Powieść czeska
(149)
Film dla dzieci i młodzieży
(146)
Opowiadanie angielskie
(146)
Gry planszowe
(145)
Powieść norweska
(145)
Horror
(144)
Powieść hiszpańska
(141)
Powieść biograficzna
(139)
Taśma magnetyczna
(137)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(129)
Edukacja i pedagogika
(2)
141 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 4 plansze, 50 żetonów zabawek, 4 sznurki, 4 szpulki, 20 płytek mebli, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, instrukcja: 4 strony.
Gra dla 2-4 osób, w wieku od 5 lat, czas gry 20 min.
Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie.Kociaki łobuziaki to pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 54 karty (sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze), instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wieku 5+, czas gry 15 min.
Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Na awersach kart znajdują się różne kolorowe przedmioty codziennego użytku. Natomiast na rewersach znajdują się te same przedmioty oraz jeden dodatkowy. Cała zabawa polega na tym, by jak najszybciej znaleźć ten "nadmiarowy" przedmiot! Karty podzielone zostały na sześć poziomów trudności, oznaczonych kolorami. Im trudniejsza karta, tym więcej przedmiotów posiada oraz zapewnia więcej punktów na koniec gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 40 znaczników (w tym: 7 szmaragdowych=zielone, 7szafirów=niebieskie, 7 rubinów=czerwone, 7 diamentów=białe, 7 onyksów=czarne, 5 złotych dżokerów=żółte). 90 kart rozwoju (w tym: 40 kart poziomu 1, 30 kart poziomu 2, 20 kart poziomu 3), 10 płytek arystokratów, instrukcja : 4 strony.
Dla 2-4 graczy w wieku 10+, czas gry 30 min.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 12 kart wzorów witraży, 4 ramki witraży, 90 kolorowych kostek (18x5 kolorów), 10 kart celów grupowych, 5 kart celów indywidulanych, 24 znaczniki uznania, 4 znaczniki punktów gracza, tor rundy / tor punktacji, woreczek na kostki, instrukcja.
Dla 1-4 graczy w wieku 13+, czas gry 30-45 min.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa! Na czym polega gra Sagrada? Dobieraj kostki i układaj je tak, aby pasowały do wybranego wzoru. Używaj narzędzi, które pomogą stworzyć witraż idealny. Realizuj cele, które zapewnią dodatkowe punkty zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła, pizza, kot, ser, koza [Gra planszowa] / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 pudełko ; 12x8x4 cm.
Zawartość pudełka: 64 karty, karta złożona z instrukcją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 40 żetonów, 1 woreczek, 1 instrukcja z bajką.
Gra dla 2-4 osób.
Czas gry: 15 min.
Wiek: od 3 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot w worku [Gra planszowa] / autor wierszyka Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : Granna, coyright 2019. - 1 pudełko ; 28x4x19 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
(Gry i Zabawy Smoka Obiboka)
W pudełku: 9 dwustronnych plansz, 27 obrazków, 30 żetonów (po 5 w 6 kolorach), woreczek, instrukcja.
Gra dla 1-6 graczy, w wieku 3-8 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 1 planszę, 23 karty Epoki I, 23 karty Epoki II, 20 kart Epoki III, 7 kart Gildii, 12 kart Cudów, 4 znaczniki militarne, 10 żetonów postępu, 1 pion Konfliktu, 31 monet (w tym: 14 o wartości "1", 10 o wartości "3" i 7 o wartości "6"), notes punktacji, instrukcja, podsumowanie zasad.
Liczba graczy: 2
Czas gry: 30 min.
Wiek 10+
Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data wydania ze strony wydawcy.
Zawiera: 7 plansz Cudów ; 148 kart Epok (w tym: 49 kart Epoki I, 49 kart Epoki II i 50 kart Epoki III), 78 monet (w tym: 54 o wartości "1" i 24 o wartości "3"), 48 żetonów Konfliktów (w tym: 24 żetony Porażki i 24 żetony Zwycięstwa), notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart siatką powiązań, instrukcja.
Dla 3-7 graczy w wieku 10+, czas gry 30 min.
7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 45 min.
Zawartość pudełka: 28 płytek pól, 28 zielonych pędów, 26 żółtych pędów, 24 różowe pędy, 20 kanałów nawadniania, 9 żetonów usprawnień, 46 kart celu, 4 plansze graczy, 8 żetonów akcji, kość pogody, figurka pandy, figurka ogrodnika, instrukcja. (8 stron).
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 p.1 N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: Mądra gra.
Zawiera: 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wieku 6+, czas gry 15 min.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 2x54 kafelki ze stworami w 3 kolorach, 2 specjalne drewniane kości, klepsydra, instrukcja: 4 strony.
Dla 2+ graczy w wieku 7+, czas gry 20-30 min.
Gra polega na odnalezieniu jak największej liczby potwornych bliźniaków. Niebieskie, różowe i żółte stwory różnią się pod wieloma względami, a każdy stwór posiada swojego bliźniaka, którego szuka. Ważne, by opisując wylosowanego potwora, „opowiadacz” umiejętnie dobierał słowa, jako że należy omijać dwie kategorie, np. kolor lub szczegóły uzębienia, które wypadły z rzutu dwiema kostkami. Zgadujący gracze muszą się wykazać refleksem i spostrzegawczością, ponieważ mają jedynie 60 sekund na odnalezienie pary, a czas odmierza klepsydra. Zasady gry są proste, a rozgrywka trzyma w napięciu i skupieniu. Świetnie uwydatnione jest też znaczenie kooperacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dobble HP [Gra planszowa] / Denis Blanchot, Jacques Cottereau, zespół Play Factory. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5cm.
W metalowym pudełku: 55 kart, instrukcja.
Dla dzieci 6+, dla 2-8 graczy, czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W metalowym pudełku: 30 kart, instrukcja: 16 stron.
Dla dzieci 4+, dla 2-5 graczy, czas gry 10 min.
Rezolutna kotka teraz również na kartach Dobble! Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : builders & biomes [Gra planszowa] / Urlich Blum. - Ravensburg : Ravensburger, copyright 2020. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm +instrukcja 32 strony : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Gra dla 2-4 graczy.
Zawiera: 64 drewniane bloki, 64 karty budowli i karty potworów, 36 żetonów broni, 4 plansze dla graczy, 4 znaczniki doświadczenia, 4 skórki postaci, 4 podstawki na pionki, 12 kart pomocy, 1 podstawa bloku, 1 konstrukcja wsporcza, instrukcja.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek graczy: 10+.
Całkiem nowa przygoda z Minecraftem w zasięgu ręki! Eksploruj świat, zbieraj rzadkie bloki i buduj spektakularne budowle, ale strzeż się niebezpiecznych mobów oraz spiskujących przeciwników. Niech wygra najmądrzejszy i najodważniejszy crafter! Każdy gracz w swojej turze musi wybrać i wykonać dwie różne akcje. Podczas gry odbywają się trzy rundy punktacji. Zwycięzcą zostaje gracz o największej liczbie punktów doświadczenia po trzeciej rundzie punktacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 44 drewniane pieńki w 4 kolorach, 4 drewniane żetony, żeton korony drzewa, drewniana kość, arkusz z naklejkami, instrukcja: 4 strony.
Dla 2-4 graczy w wieku 6+, czas gry 20 min.
Czary-mary pień prastary!Grzyb, wiewiórka, sowa żuk!Czy to sosna jest, czy buk?Drzewo rzuca dziś wyzwanie.Czy Wy odpowiecie na nie? Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec! Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu Zaczarowanego Drzewa, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tytuł oryginału: Les ratoureux.
Zawartość pudełka: 4 żetony gracza, 40 znaczników punktów, 29 kart i 1 karta startowa, 4 karty kota, 24 karty sera, instrukcja.
Na opakowaniu: Fajne gierki.
Opis według pudełka i instrukcji.
Liczba graczy 2-4 ; czas gry 15 min.
Wiek graczy 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 1 Ksawera
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 p.1 (1 egz.)
Filia nr 4 Łagisza
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 p.1 (1 egz.)
Filia nr 5 Grodziec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Filia nr 7 Zamkowe
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93p.1 (1 egz.)
Filia nr 2 Warpie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 p.1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza, 66 kart akcji, 12 kart skarbów, 80 złotych dublonów, 45 żetonów prowiantu, 45 żetonów prochu, 9 żetonów skarbów, znacznik kompasu, 2 kości akcji, 6 statków, 6 planszetek ładowni, kość walki/braków, instrukcja: 10 stron.
Dla 2-6 graczy w wieku 8+, czas gry 30-60 min.
Jamajka to pięknie zilustrowana gra wyścigowa, w której wcielamy się w kapitanów pirackich statków poruszających się wokół tytułowej wyspy. Podczas zabawy będziemy w tajemnicy planować swoje akcje, by zaskoczyć przeciwników i zgromadzić jak najwięcej dóbr. Aby wygrać, musimy mądrze zarządzać ograniczonym miejscem na statku, a także dostosować trasę i tempo poruszania się do naszej strategii i poczynań pozostałych graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej