Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(141)
Forma i typ
Gry i zabawki
(127)
Książki
(15)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Obiekty trójwymiarowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(2)
Poezja
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
wypożyczone
(36)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(140)
Filia nr 1 Ksawera
(2)
Filia nr 4 Łagisza
(1)
Filia nr 5 Grodziec
(1)
Filia nr 7 Zamkowe
(1)
Filia nr 2 Warpie
(1)
Filia nr 3 Dworzec
(1)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(8)
Czuba Sławomir
(4)
Żabicka Monika
(4)
Cathala Bruno
(3)
Escandell Victor (1971- )
(3)
Gallo Ana
(3)
Jaszecka Karolina
(3)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Antoniak Marek
(2)
Bauza Antoine
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Dennen Paul
(2)
Escapa Stéphane
(2)
Grajkowski Wojciech
(2)
Gröber Marcel
(2)
Handford Martin (1956- )
(2)
Hikiert Anna
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Larek Tomek
(2)
Lobet Annick
(2)
Maliszewski Piotr
(2)
Matusik Krzysztof
(2)
McBrien Thomas
(2)
Moon Alan R
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Przydatek Grzegorz
(2)
Pätzke Anne
(2)
Raczek Zofia
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Sorrentino Silvano
(2)
Storm Nate
(2)
Szyma Rafał
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Włóczko Michał
(2)
Świerczyna Paulina
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Akelaitis Gediminas
(1)
Al'duz Anna
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Anderson Lorna
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Bagiartakis Vangelis
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barbaud Jean
(1)
Barc Sylvie
(1)
Barker Vicky
(1)
Barska Maja
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Batorska Beata
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Beisner Rayph
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Biege Florian
(1)
Binz Markus
(1)
Blok Patryk
(1)
Blum Urlich
(1)
Bony
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Bos Par Liesbeth
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgeois Paulette
(1)
Braff Malcolm
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Brassard Pascale
(1)
Brooks Clay
(1)
Bruel François
(1)
Brykczyński Marcin (1946- )
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Březina Jan
(1)
Carl David
(1)
Castelbajac Vaĩnui de
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chan Justyn
(1)
Chan Maisherly
(1)
Chaussy Camille
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chmielnik Tomasz
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Clark Brenda
(1)
Claude Jean (ilustrator)
(1)
Dana Paco
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delmé Tom
(1)
Delval Julien
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Deval Julien
(1)
Dombois Natalie
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(70)
2010 - 2019
(66)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(118)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(140)
Ukraina
(1)
Język
polski
(139)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(96)
9-13 lat
(59)
Młodzież
(58)
6-8 lat
(53)
14-17 lat
(31)
Dorośli
(18)
0-5 lat
(15)
18+
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura hiszpańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Logika
(4)
Minecraft
(3)
Escape rooms
(2)
Konstrukcje
(2)
Nauka
(2)
Poszukiwania zaginionych
(2)
Przyroda
(2)
Szachy
(2)
Alchemia
(1)
Arytmetyka
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(1)
Czarodzieje
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Drużyna (pododdział)
(1)
Duchy
(1)
Film
(1)
Gastronomia
(1)
Gotowanie
(1)
Gry planszowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Hotele
(1)
Jednoślady
(1)
Karczmy
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kradzież
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Labirynt
(1)
Liczby
(1)
Magia
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Matematyka
(1)
Minionki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Morza
(1)
Osobliwości
(1)
Owady
(1)
Pan Twardowski (postać legendarna)
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pitagoras (ok. 572-ok. 497 p.n.e.)
(1)
Planowanie
(1)
Podróże
(1)
Podróże w czasie
(1)
Popiel (postać legendarna)
(1)
Potwory
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Przestępstwo
(1)
Pszczoła miodna
(1)
Ptaki
(1)
Sagrada Familia (Barcelona)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Spisek
(1)
Strategia
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Superbohaterowie
(1)
Tajemnica
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(1)
Warcaby
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Władza
(1)
X-Men (postacie fikcyjne)
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(1)
Temat: miejsce
Hollywood (Los Angeles ; część miasta)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(19690)
Wiersze
(4552)
Opowiadania i nowele
(3066)
Powieść obyczajowa
(2522)
Wydawnictwa popularne
(2273)
Gry i zabawy umysłowe
(141)
Poezja polska
(2014)
Opowiadanie polskie
(1965)
Biografie
(1904)
Podręczniki akademickie
(1870)
Powieść angielska
(1686)
Kryminał
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Powieść młodzieżowa polska
(1289)
Literatura polska
(1277)
Antologie
(1138)
Powieść amerykańska
(1115)
Thriller
(1099)
Literatura dziecięca polska
(933)
Publicystyka polska
(893)
Podręczniki
(875)
Powieść francuska
(826)
Powieść polska
(826)
Poradniki
(764)
Opracowanie
(739)
Powieść rosyjska
(698)
Broszura
(676)
Bajki i baśnie
(643)
Encyklopedie
(614)
Powieść historyczna
(609)
Pamiętniki i wspomnienia
(607)
Komiks
(603)
Fantasy
(579)
Literatura młodzieżowa polska
(577)
Romans
(572)
Powieść niemiecka
(556)
Praca zbiorowa
(545)
Dramat polski
(539)
Fantastyka
(537)
Opowiadanie dziecięce polskie
(534)
Reportaż
(523)
Albumy
(518)
Dokumenty audiowizualne
(502)
Literatura
(495)
Biografia
(492)
Materiały pomocnicze dla szkół
(490)
Dokumenty dźwiękowe
(478)
Wydawnictwa dla dzieci
(441)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(388)
Poradnik
(382)
Sensacja
(370)
Powieść przygodowa
(359)
Poezja dziecięca polska
(343)
Publikacja bogato ilustrowana
(330)
Saga rodzinna
(324)
Fraszki
(321)
Płyty gramofonowe
(321)
Antologia
(305)
Powieść dziecięca polska
(302)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(294)
Bibliografia
(289)
Przewodniki turystyczne
(287)
Reportaż polski
(287)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Literatura podróżnicza polska
(257)
Słowniki biograficzne
(255)
Opowiadanie rosyjskie
(247)
Powieść psychologiczna
(245)
Satyra polska
(244)
Materiały konferencyjne
(237)
Źródła historyczne
(232)
Szkice literackie polskie
(219)
Opowiadanie amerykańskie
(213)
Publicystyka
(208)
Przypowieść
(200)
Fotografia polska
(199)
Książki dla małych dzieci
(190)
Książka obrazkowa
(185)
Powieść szwedzka
(184)
Pieśń
(181)
Esej
(176)
Manga
(174)
Listy polskie
(170)
Science fiction
(167)
Słowniki polskie
(167)
Publikacje dla dzieci
(164)
Audiobooki
(162)
Powieść dziecięca angielska
(153)
Felieton polski
(152)
Powieść włoska
(152)
Film animowany
(150)
Powieść czeska
(149)
Film dla dzieci i młodzieży
(146)
Gry planszowe
(145)
Horror
(145)
Opowiadanie angielskie
(145)
Powieść norweska
(145)
Powieść hiszpańska
(141)
Powieść biograficzna
(139)
Wywiad dziennikarski
(138)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(129)
Edukacja i pedagogika
(2)
141 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: Tiki editions.
W pudełku: dwustronna plansza, 100 punktów zwycięstwa, 36 żetonów partnerów, 11 drewnianych elementów (klocków), 64 karty, instrukcja: 4 strony.
Dla 3-6 graczy w wieku 8+, czas gry 30 min ; w grę można zagrać również w dwie osoby.
Buduj imprezowo! Komunikacja, współpraca i szybkość! „Recto Verso” to wyjątkowo szybka i prosta familijna gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie! [opis wg empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu: Synapses games.
Zawartość pudełka: 150 fragmentów Cóatla, 54 karty proroctw, 3 woreczki z zasobami, 15 kart świątyni, 12 żetonów ofiary, 1 plansza zasobów/plansza punktacji, 1 znacznik pierwszego gracza, 4 plansze gracza, 2 instrukcje.
Czas gry 30-60 min.
Dla 1-4 graczy w wieku od lat 10.
Nadszedł czas! Trzeba wybrać nowego arcykapłana Azteków! Już wiesz, że i Ty też będziesz ubiegał się o to stanowisko. Przed Tobą trudne zadanie: musisz stworzyć najpiękniejsze, najbardziej dostojne i najlepiej upierzone podobizny Coatla, boga-węża, opiekuna nieba i ziemi. Twoje dzieło musi być niesamowite i wspaniałe - a przynajmniej wspanialsze od marnych wypocin Twoich przeciwników... Coatl to strategiczna gra karciana z elementami układanki, w której postarasz się złożyć najwspanialszego Pierzastego Węża. Karty proroctw pomogą Ci obrać strategię i zdobyć więcej punktów, ale uważaj, żeby ktoś w tym czasie nie sprzątnął Ci sprzed nosa Twojego elementu węża. Zagraj z przyjaciółmi lub w wariancie solo i zostań arcykapłanem Azteków!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 7 płytek komnat, 70 kart, 16 elementów, klepsydra, notes, skrót zasad, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 4-8 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dark Souls : Gra Karciana [Gra] / David Carl. - Gdańsk : Portal Games, [2021]. - 1 pudełko ; 23x30x6 cm.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Data wydania ze strony wydawcy.
Zawiera: 4 karty Postaci, 112 Kart Początkowych, 5 kart Ogniska, 50 kart Skarbów, 96 kart Kondycji, 20 kart Szczątków Człowieczeństwa, 30 kart Starcia, 50 kart Wrogów, 40 kart Bossów, 3 plansze, 61 żetonów, instrukcja.
Dla 1-4 graczy w wieku 14+, czas gry 60 min.
Dark Souls oparty jest na mechanice budowania talii - w czasie rozgrywki gracze będą kupować kolejne karty, płacąc za nie duszami zdobytymi na pokonanych wrogach. Podobnie jak w Bloodborne, tak i tutaj śmierć bohatera oznacza jedynie krótki odpoczynek i odsłonięcie jednej z kart Ogniska. Wszystko jednak ma swoją cenę. Kiedy limit tychże kart się wyczerpie, gracze przegrają. Co ważne, postaci graczy nie mają odgórnie przypisanych punktów życia, lecz są one uzależnione od liczby posiadanych kart. Bohater ginie, jeśli w którymkolwiek momencie nie będzie mógł uzupełnić ręki. W Dark Souls gracze wybiorą własną drogę rozgrywki, poruszając się na planszy Eksploracji, zwieńczoną potężnymi Bossami. Każdy Boss ma inną siłę, inne umiejętności specjalne oraz własną talię, co spodoba się wszystkim wielbicielom takich gier jak Aeons End.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2014-2021.
Poprzednie wydanie ukazało się pt.: Five tribes - the dijnns of Naqala.
Na opakowaniu: Days of wonder.
Zawartość pudełka: 30 płytek przedstawiających Sułtanat Naqali, 2 zestawy graczy (po 8 wielbłądów i po 1 znaczniku gracza w każdym), 2 zestawy graczy (po 11 wielbłądów i po 2 znaczniki gracza w każdym), 10 pałaców i 12 palm, 54 karty zasobów, woreczek z drewnianymi figurkami członków klanów (90 sztuk), 22 karty dżinów, tor licytacji, tor kolejności, 5 arkuszy pomocy, notes z arkuszami punktacji, 96 złotych monet, instrukcja: 8 stron.
Dla 2-4 osób, w wieku od 13+, czas gry 40-80 min.
Pięć Klanów to strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwiecej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotostrofa! [Gra] / gra autorstwa Bruna Cathali i Matthieu Lanvina ; z ilustracjami Vaĩnui de Castelbajac. - Gdańsk : Rebel, [2019]. - 1 pudełko ; 10x10x3 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
Liczba graczy: 3-5.
W metalowym pudełku: 52 karty, instrukcja.
Wiek graczy: od 7 lat.
Kotostrofa to prawdziwa gratka dla kociarzy, ale nie tylko - zabawne ilustracje, którymi jest opatrzona kruszą nawet najtwardsze serca! Jest to dynamiczna karcianka dla 3-5 graczy w wieku od 7 lat, w której naszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Konspiracja : Uniwersum Abyss [Gra] / Bruno Cathala & Charles Chevallier ; [ilustracje] Pascal Quidault ; [tłumaczenie Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 pudełko : ilustracje ; 13x13 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 11x11 cm).
Czas gry: 30 minut.
Zawartość pudełka: 60 kart lordów (po 12 kart w każdym z 5 kolorów), 24 karty miejsc, 20 żetonów herbów (po 4 żetony w każdym z 5 kolorów), żeton władcy pereł, karta z torem pereł, znacznik pereł, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2-4.
Konspiracja: Uniwersum Abyss to samodzielna gra rozgrywająca się w królestwie Głębi znanym z Abyss. Podczas rozgrywki będziemy starali się zdobyć przychylność lordów i ich koalicji, przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami oraz gromadzić cenną, podwodną walutę w postaci pereł.
Celem gry jest przejęcie kontroli nad Oceanicznym Senatem poprzez stworzenie najbardziej wpływowej izby z lordów popierających naszą wizję królestwa. Aby to osiągnąć, uczestnicy będą dobierali karty lordów i umieszczali je w formie odwróconej piramidy. Każdy z lordów ma swoją specjalną zdolność, aktywowaną podczas umieszczania go w izbie, a także wartość wpływu, który pozwala przejmować kontrolę nad cennymi miejscami. Dodatkowo istotne są gildie, do których przynależą nasi lordowie i to, w jakich miejscach naszej piramidy ich umieszczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 60 kart.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-6.
Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 1-6.
Zawiera: 64 duże karty z zagadkami, lusterko.
Wiek graczy: 12+.
Gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Nic tu nie jest takie, jakim się wydaje. Wyruszcie w niezapomnianą podróż do Krainy Czarów, gdzie czekają na Was Szalony Kapelusznik, Biały Królik, Kot z Cheshire i wiele innych niesamowitych postaci. Zanurzcie się w świecie absurdu i spróbujcie zrozumieć jego szaloną logikę! W Krainie Czarów możecie przeżyć wspaniałe przygody, ale musicie być też ostrożni, by nie postradać zmysłów i nie dać się złapać Królowej Kier, która na pewno będzie chciała skrócić Was o głowy! Czy jesteś gotowy na przygodę w krainie czarów? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Na podstawie książek Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak.
W pudełku: 36 kafelków, 8 żetonów postaci, instrukcja: 8 stron.
Dla 2-4 graczy w wieku 4+, czas gry 15 min.
Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami rozłożone na stole. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty z zebranych zwierzaków. Ten który ma ich najwięcej, wygrywa grę.Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: dwustronna plansza, karty rezerwy, 40 kart talii startowych graczy (6x włam, 2x potknięcia, 1x na krawędzi, 1x unik), 100 kart talia lochów, 7 żetonów artefaktów, 11 żetonów wielkich sekretów, 18 żetonów pomniejszych sekretów, 2 żetony klucza, 2 żetony plecaka, 3 żetony korony, 3 żetony figurki małpiego bożka, 4 żetony odznaki złodziejskiego mistrzostwa, żetony złota, 120 drewnianych kostek graczy (po 30 w każdym kolorze), znacznik smoka, 24 drewniane kostki smoka, 4 pionki graczy, smocza sakwa, instrukcja.
Dla 2-4 graczy w wieku 10+, czas gry 30-60 min.
Paul Dennen stworzył grę polegającą na walce ze smokiem, któremu musimy stawić czoła. Nie jest to jednak takie proste, ponieważ bestia nie podda się tak łatwo. Poza tym użycie przeciwko niemu niektórych dobrodziejstw znalezionych w lochach może go tylko bardziej zdenerwować. Gra pozwala wczuć się klimat rozgrywki. Mimo że w wielu innych planszówkach również występują postacie złodziei, to "Brzdęk! Nie drażnij smoka" sprawia, że ma się wrażenie, jakby przemykało się w cieniu bestii. W grze nie wolno obudzić śpiącego smoka, dlatego każdy jego pomruk niesie za sobą niebezpieczeństwo. Strach nie pomoże nam jednak wygrać. Podczas rozgrywki cały czas musimy podejmować ryzyko oparte na konkretnych działaniach wykonywanych w danej turze. Należy decydować, czy rzucić jeszcze raz kostką, czy może zaryzykować wszystko, co się do tej pory zdobyło, i dobrać kartę. Jest to gra o skali strategicznej, w której trzeba ocenić, kiedy możemy najwięcej zyskać. Czy lepiej grać chciwie, czy bezpiecznie? A może smok wcale się nie obudzi? Z pewnością warto to samemu sprawdzić i zaryzykować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 13 drewnianych agentów, ponad 70 drewnianych znaczników gracza, ponad 60 drewnianych znaczników zasobów, ponad 200 kart, 8 kart liderów, 25 tekturowych znaczników, instrukcja: 16 stron, 2 karty z objaśnieniami.
Dla 1-4 graczy w wielu 13+, czas gry 60-120 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Szachy klasyczne : warcaby rodzinne [Gra planszowa] / projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2021]. - 1 pudełko ; 25x26x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
Zawiera: Szachy - 16 bierek białych, 16 bierek czarnych, instrukcja.
Zawiera: Warcaby - 12 pionków białych, 12 pionków czarnych.
Dla 2 graczy w wieku 6+, czas gry 40 min.
Gra planszowa zaliczna do rodziny gier strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 30-60 min.
Liczba graczy 2-6
Zawartość pudełka: wielka plansza – mapa Jury, 110 kart do gry, 6 pionków – samochodów, 7 pionków blokady drogi, 4 odznaki, 20 znaczków Szlaku Orlich Gniazd, 15 znaczków Szlaku Warowni Jurajskich, 20 znaczków Duchów Jurajskich, 50 żetonów – amonitów, kostka do gry, instrukcja.
Wiek 8+
Podróżuj po Jurze wykorzystując oryginalną sieć dróg – planuj trasy i omijaj niespodziewane przeszkody. Poznaj ponad 100 jurajskich atrakcji turystycznych. Kolekcjonuj odznaki, amonity i odległości przebyte w jaskiniach, aby zwyciężyć. Korzystaj z usług przewodników jurajskich, samochodów terenowych oraz lotów widokowych. Odwiedzaj punkty informacji turystycznej aby uzupełnić karty atrakcji. Stwórz drużynę – podzielcie się zadaniami i zastosujcie własną taktykę działania aby odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: wypraska, ołówek, notes, 118 żetonów punktacji, kasetka Słowotwórcy, dwustronna plansza deszyfrująca, 48 plastikowych elementów liter, instrukcja: 4 strony.
Dla 2-4 graczy w wieku 10+, czas gry 30 min.
Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie i zbierają wskazówki oraz punkty. Jak przebiega rozgrywka? Słowotwórca układa z liter swoje sekretne słowo, przygotowując specjalne elementy tworzące litery Poszukiwacze zbierają informacje, poprzez wskazywanie odpowiednich miejsc na planszy Poszukiwacze odkrywają rozwiązanie - pierwsza osoba, która odgadnie sekretne słowo, zdobędzie więcej punktów! Zadaniem słowotwórców jest ułożenie sekretnego słowa z ustalonej wcześniej liczby liter. Poszukiwacze słów starają się w każdej rundzie odgadnąć, jakie to słowo. Pomagają im w tym elementy liter, które stopniowo będą pojawiały się na planszy deszyfrującej. W trakcie rozgrywki każdy z graczy zostaje słowotwórcą na jedną rundę, a poprzez pozostałe rundy będzie Poszukiwaczem słów. Rozgrywka kończy się, gdy każdy z graczy rozegra swoją rundę jako Słowotwórca. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 p.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 p.2 (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 8 pionków do wyboru, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa/Pech, 45 kart Pytania ilustrowane, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja gry.
Gra dla 2-4 graczy.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Wiek: 7-107.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pierniczki [Gra planszowa] / Adam Foland ; ilustracje Agnieszka Rosik. - Bielsko-Biała: Lucrum Games, copyright 2021. - 1 pudełko ; 20x20x5 cm.
Zawartość pudełka: plansza kuchenki oraz tekturowy komin, żetony (pierniczków, lukru, posypek), rękawica kuchenna, piernikowa chatka, karty zadań, instrukcja.
Dla 2-4 graczy w wieku 4+, czas gry 15-20 min.
Cukiernia mistrza Karmela słynie z najpyszniejszych pierniczków. Spływa do niej tyle zamówień, że mistrz nie jest już w stanie ich samodzielnie zrealizować, więc poprosił Was o pomoc.To bardzo odpowiedzialne zadanie! Każdy pierniczek musi mieć odpowiedni kształt, dużo lukru i odpowiednią posypkę. To z Was, które najszybciej upora się ze swoimi zadaniami na pewno wkradnie się w łaski mistrza Karmela... i dostanie garnek lukru do wylizania! Zatem do dzieła! Gra Pierniczki łączy w sobie element zapamiętywania, dopasowywania kształtów i kolorów dlatego idealnie sprawdzi się wśród najmłodszych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pluszowych snów [Gra planszowa] / David Franck, Laurent Escoffier, Maud Chalmel ; tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko ; 8x21x21 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 19 cm).
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 minut.
Zawiera: 4 plansze, 54 żetony snów, 1 woreczek, 8 okrągłych płytek pluszaków, 30 kart koszmarów.
Wiek: 4+.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego!Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej