Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(2)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(7)
Autor
Bauman Dirk
(1)
Boeckhoff Andrea
(1)
Herfurth Bastian
(1)
Kossakowska Maja
(1)
Kozik Maciej
(1)
Lohausen Dennis
(1)
Machin Sergey
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Moyersoen Fréderic
(1)
Smerdel Sylwia
(1)
Teubner Marco
(1)
Vogt Rolf
(1)
Warsch Wolfgang
(1)
Wolicki Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Gry i zabawy
(2)
Alchemia
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w karty
(1)
Karczmy
(1)
Logika
(1)
Magia
(1)
Strategia
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry i zabawy
(2)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Magiczny labirynt [Gra planszowa] / Dirk Bauman. - Wydanie 3. - Konin : G3, 2017. - 1 pudełko ; 29x29x7 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Czas gry: 20-30 min.
Zawartość pudełka: piętrowa plansza, składająca się z podziemnego labiryntu oraz planszy-podłogi, 24 drewniane sciany, 24 żetony z magicznymi symbolami, 1 płocienny woreczek, 1 kostka z następującymi wartościami na ściankach: 1,2,2,3,3,4, 4 metalowe kulki, 4 magicy w kolorach czerwonym, niebieskim, żółtym oraz zielonym, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2-4 osób w wieku od 6-99 lat, czas trwania 20-30 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 76 kart, instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wielu 10+, czas gry 40-90 min.
Karty w tej grze mogą spełniać kilka funkcji. Mogą być zagrane jako składnik eliksiru na stół alchemika, a także jako receptura, którą gracz chce stworzyć. Kiedy na stole alchemika znajdują się odpowiednie składniki, pokazane po lewej stronie karty, to gracz może stworzyć zawartą na niej miksturę. Zabiera wtedy karty składników i razem ze stworzonym eliksirem odkłada przed sobą. W grze są również bardziej skomplikowane receptury. Można stworzyć cudowny eliksir z dwóch zwykłych eliksirów. Zwykłe eliksiry można wziąć ze stworzonych przez siebie, albo podebrać innemu graczowi. Można też tworzyć magiczne pyły, talizmany czy istoty. Najzdolniejsi alchemicy zdołają nawet uwarzyć Najwyższy Eliksir czy stworzyć Najwyższy Talizman Magii. Każda stworzona receptura daje graczowi punkty. Można je zdobyć również przez zagrywanie na stół alchemika składników, których jeszcze na nim nie ma. Gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów, wygryw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Craftsmen [Gra planszowa] / Krzysztof Matusik. - Konin : G3, 2013. - 1 pudełko ; 19x28x7 cm.
Czas gry 2-3 h
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: plansza, instrukcja, 118 kart, 28 żetonów, 156 drewnianych znaczników
Wiek 10+
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sabotażysta [Gra planszowa] / Fréderic Moyersoen ; grafika Andrea Boeckhoff. - Wydanie 12. - Konin : G3, 2018. - 1 pudełko ; 12x10x2 cm.
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 110 kart (44 karty tuneli, 27 kart akcji, 28 kart bryłek złota, 7 kart kopaczy, 4 karty sabotażystów), instrukcja.
Gra przeznaczona dla 3-10 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 10-20 minut
Zawartość pudełka: plansza, 8 drzew, 24 żetony celu, 20 gwiazdek, 108 znaczników jagód, 10 znaczników gnomów, klepsydra, 4 wtyczki, 4 piankowe bloczki, figurka czarownicy w kapeluszu, woreczek.
Wiek graczy: od 6 lat. Liczba graczy: 2-5.
Szuuu! Roztargniona Baba Jagna przemyka przez zaczarowany las niczym błyskawica. Ciągle czegoś zapomina - a to księgi z zaklęciami, a to kociołka czy miotły... Cały czas coś gubi! Na szczęście w lesie mieszkają małe gnomy, które zawsze chętnie pomagają jej odnaleźć zgubę. W zamian za to otrzymują pyszne jagody. Używając specjalnej planszy, przesuwajcie czarownicę i pomóżcie jej w poszukiwaniach. Jeśli jesteście wystarczająco bystrzy i umiecie współpracować z innymi graczami, uda wam się odnaleźć wszystkie przedmioty i wygrać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karczma pod Pękatym Kuflem [Gra planszowa] / Wolfgang Warsch; grafika: Dennis Lohausen. - Wydanie 3. - Konin: G3, 2022. - 1 pudełko : ilustracje ; 29x29x7 cm.
(Gry Planszowe)
Zawiera: 1 plansza klasztoru, 240 kart, 4 plansze karczmy, 16 białych kości, 12 kolorowych kości, 4 podkładki pod kufel, 12 znaczników gości przy barze, 4 znaczniki magazynu na piwo, 4 znaczniki skarbca, 4 znaczniki klasztoru, 4 znaczniki sławy, 1 znacznik kufla, 1 znacznik księżyca, 20 sznapsów, 12 znaczników wędrownych artystów, 4 księgi gości, 40 znaczników wpisów, instrukcja.
Wiek: 12+.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 60 min.
Wiek: 12+.
Tłumaczenie z języka niemieckiego
Lokalna karczma - pod pękatym kuflem jest najlepszym tego typu przybytkiem w okolicy. Jej właściciel postanowił przejść na emeryturę i zastanawia się komu powierzyć prowadzenie swojej karczmy. Ten kto poprowadzi najlepszą karczmę, komu uda się ściągnąć jak najwięcej gości, w czyje progi zechce przyjść szlachta, dostąpi zaszczytu prowadzenia Karczmy pod pękatym kuflem. Każdy z graczy wciela się w rolę gospodarza karczmy i stara się przyciągnąć do niej nowych gości, gotowych do wyzbycia się gotówki. Tylko w ten sposób uda się zgromadzić wystarczająco dużo pieniędzy na rozbudowę karczmy tak, aby w przyszłości stała się atrakcyjna także dla szlachciców i zapewniła prowadzenie najlepszej z karczm - Pod pękatym kuflem. Tylko w co inwestować? Dodatkowych stołów nigdy za wiele, ale może lepiej rozbudować magazyn z piwem? Oszczędzać? A może lepiej zarabiać, dbając o to, żeby piwo lało się strumieniami? W Karczmie pod pękatym kuflem gracze, aby wygrać, muszą odpowiednio wybierać kości i rozbudowywać talię zbierając w niej najlepszych pomocników i najbogatszych bywalców. Gra ma aż 5 modułów, dzięki nim można dopasować poziom trudności do graczy.[aleplanszowki.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-4. Czas gry 120 min.
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry, 4 karty pozyskiwaczy, 24 karty akcji, 115 kart, 60 żetonów pieniędzy, 57 żetonów, 54 drewniane znaczniki, instrukcja.
Wiek graczy: 12+.
"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską – pierwszą damę polskiej fantastyki. Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii. Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy – utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku. Niezależnie od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów – drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej