Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(58)
Forma i typ
Gry i zabawki
(57)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(18)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(58)
Autor
Żabicka Monika
(7)
Bauza Antoine
(3)
Cardouat Marie
(3)
Cathala Bruno
(3)
Cathala Bruno (1963- )
(3)
Coimbra Miguel (1977- )
(3)
Delval Julien
(3)
Leacock Matt
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Antoniak Marek
(2)
Blanchot Denis
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Moon Alan R
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Parovel Ian
(2)
Wilson James A
(2)
Włóczko Michał
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
André Marc
(1)
Aubert Mathieu
(1)
Augier Steeve
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bony
(1)
Borchelt April
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Braff Malcolm
(1)
Březina Jan
(1)
Canga C.B
(1)
Castelbajac Vaĩnui de
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Damant Aurore
(1)
Deval Julien
(1)
Dzikiewicz Patryk
(1)
Edlin Tyler
(1)
Escapa Stephan
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Fraga Roberto
(1)
Frago Robero
(1)
Franck David
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Gerchambeau Max (1935-2021)
(1)
Gołębiowski Jacek
(1)
Gruhl Ken
(1)
Hajek Nathan
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Holdinghaus Grace
(1)
Hrabálek Martin
(1)
Inman Matthew
(1)
Jablonowsky Dávid
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kaszorek Katarzyna
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kowalik Tomasz (tłumacz)
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Landart Jeanne
(1)
Lanvin Matthieu
(1)
Launius Richard
(1)
Lee Elan (1975- )
(1)
Lefebvre Cédric
(1)
Leyssenne Mathieu
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Martinez-Jaramillo Ana Maria
(1)
Masson Clément
(1)
Matt Christopher
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
May Dann
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Murmak Filip
(1)
Oliver Grégory
(1)
Pauchon Sébastien
(1)
Pechenkina Irina
(1)
Perdue Brandon
(1)
Pierô
(1)
Posner Jeremy
(1)
Požárek Michal
(1)
Puzdrowska Kamila
(1)
Qi Christina
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quilliams Chris
(1)
Quodbach Daniel
(1)
Raimbault Christopher
(1)
Rangsima Nan
(1)
Robinson Naomi
(1)
Rojas Natalia
(1)
Rudikow Aleksiej
(1)
Sarretta Petera
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
Dzieci
(29)
9-13 lat
(25)
Młodzież
(25)
14-17 lat
(18)
6-8 lat
(18)
Dorośli
(9)
18+
(5)
0-5 lat
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(2)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry planszowe
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Minionki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Morza
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Przestępstwo
(1)
Ptaki
(1)
Spisek
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Superbohaterowie
(1)
Wyspy
(1)
Władza
(1)
X-Men (postacie fikcyjne)
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(36)
Gry planszowe
(34)
Gry w karty
(19)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Gry i zabawy
(11)
Publikacje dla dzieci
(5)
Gry strategiczne
(4)
Gry i zabawy literackie
(2)
Fantasy
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry w kości
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(53)
58 wyników Filtruj
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: plansza, 84 karty, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych króliczków, instrukcja.
Gra przeznaczona dla 3-12 graczy w wieku od lat 8.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu logo wydawcy: Libellud.
Zawiera: planszę, 84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, instrukcja: 4 strony.
Dla 3-8 graczy w wieku 8+, czas gry 30 min.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Times up! [Gra planszowa] : party / autor Petera Sarretta. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko ; 8x14x15 cm + informacje ([10] stron ; 13 cm).
Liczba graczy 4-12.
Czas gry 40 minut.
Gra drużynowa, podczas której gracze rozgrywają 3 osobowe rundy. W każdej z rund gracze mają za zadanie odganięcie treści jak największej liczby kart.
Zawiera: 1 klepsydra, 220 kart, 1 woreczek, 1 notes, zasady gry.
Wiek 12+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: dwustronna plansza główna, 4 dwustronne planszetki graczy, dwustronna plansza zasobów, 110 kart, 8 drewnianych pionków archeologów, 8 drewnianych znaczników badań, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 16 kafelków bożków, 15 kafelków strażników, 12 kafelków asystentów, 18 kafelków nagród naukowych, 24 kafelki świątyni, 5 kafelków blokady, 15 kafelków akcji przeciwnika ,27 kartonowych żetonów monet, 27 kartonowych żetonów kompasów, 16 plastikowych tabliczek, 12 plastikowych grotów strzał, 9 plastikowych klejnotów, 10 kafelków rezerwowych, znacznik pierwszego gracza, kartonowe księżycowe berło, notes, 4 karty pomocy, instrukcja: 24 strony.
Dla 1-4 graczy w wieku 12+, czas gry 30 min.
Na bezludnej wyspie wśród nieznanych wód badacze odkryli ślady wielkiej cywilizacji. Poprowadź wyprawę, by zbadać nieznane zakątki, odnaleźć zaginione artefakty, stawić czoła budzącym grozę strażnikom i poznać tajemnicę, którą skrywa wyspa. Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 181 kart, 22 kafelki, menu, 8 pionków, plansza, instrukcja.
Wiek graczy: 8+. Liczba graczy: 2-8. Czas gry: 20 min.
Sushi go party! to niesamowicie prosta i przyjemna gra, która nadaje się zarówno na początek przygody z planszówkami, jak i na imprezy w większym gronie. Jej zasady tłumaczy się w kilka minut, a sama rozgrywka jest dynamiczna, krótka i bardzo przyjemna. Dzięki dodatkowym kartom dań oraz możliwości samodzielnego konstruowania menu Sushi go party! jest jeszcze bardziej regrywalne. Sami decydujemy, kiedy przychodzi na zmianę składników i możemy dbać, by każda talia, a tym samym każda kolejna rozgrywka, była zupełnie inna od poprzednich. Możliwość zaproszenia do stołu aż ośmiu graczy czyni z Sushi Go Party! grę jeszcze bardziej uniwersalną i jeszcze bardziej imprezową!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 128 ilustrowanych kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość (do gry solo), instrukcja: 24 strony.
Dla 1-4 graczy w wieku 14+, czas gry 40-8- min.
W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawiera: 99 ilustrowanych kart, 7 plansz z wynikami, 7 ścianek, 7 kart pomocy, 25 znaczników kotylionów, 3 znaczniki medali, 3 płytki, instrukcja.
Czas gry 20 minut.
Gra przeznaczona dla 1-7 graczy w wieku 8+.
Tajemniczy ogród to przepięknie wykonana, urzekająca karcianka, w którą można grać na kilka różnych sposobów. Podczas zabawy uczestnicy będą tworzyć piękne ogrody pełne pachnących kwiatów, wspaniałych drzew, tajemniczych ścieżek i przyciągających wzrok dekoracji. Aby wygrać, należy ostrożnie dobierać karty, obserwując sytuację w swoim ogrodzie oraz to, co dzieje się u przeciwników. Dzięki prostym zasadom gra doskonale nadaje się dla osób początkujących i do rodzinnej zabawy, a dopracowanie graficzne (zarówno ilustracji, jak i elementów przestrzennych) cieszy oko i sprawia, że rozgrywka jest prawdziwą przyjemnością. Na czym to polega? W Tajemniczy ogród można grać w trybie kooperacji albo w trybie rywalizacji, używając tych samych zasad. Przed rozpoczęciem gry zdecydujcie, który tryb wybieracie. Niezależnie od wybranego trybu, rozgrywka składa się z 4 rund. W każdej z nich uczestnicy zagrywają po 3 karty, a następnie otrzymują punkty za ich efekty. Wybór i zagrywanie poszczególnych kart odbywają się w formie draftu - wymiany kart między sąsiednimi graczami. Z dobranych kart wybieramy 1, którą chcemy zagrać oraz 2, które przekażemy najbliższym graczom. Co ważne, punkty, które otrzymamy pod koniec rundy, zależą od kart znajdujących się nie tylko w naszym ogrodzie, ale również w ogrodach sąsiadów. Kluczowe dla zwycięstwa jest ciągłe analizowanie sytuacji na stole oraz tego, jakie karty przekazujemy przeciwnikom. Dlaczego pokochasz tę grę? Tajemniczy ogród został stworzony przez autora Everdell. Z popularną planszówką łączą go proste zasady podstawowe oraz niezwykle estetyczne wykonanie z charakterystycznymi elementami 3D. W Tajemniczy ogród może zagrać jednocześnie od 1 do 7 osób, a dodanie kolejnych uczestników nie wydłuża czasu rozgrywki. W podstawowym wariancie gry mamy do wyboru dwa tryby: współpracę oraz rywalizację. Dodatkowo w pudełku znajdują się również 2 dodatki: Przyjaciele (zwierzęta zamieszkujące nasze ogrody) oraz Budynki dekoracyjne. Pozwolą one poszerzyć dostępną pulę działań i wypróbować nowe strategie. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
liczba graczy 2-6, czas rozgrywki 30-60 minut.
Zawartość pudełka: synchroliteromierz, 2 specjalne zakładki (przewodnik, obóz), 5 zakładek zaginionych miast, kompas, 32 żetony liter, 32 zakładki eksploracji, 28 zakładek misji, 16 zakładek wyzwań, 6 kart postaci, instrukcja.
Wiek graczy 10+.
Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji! Nowe strony to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu – to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta – to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 31 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 3 żetony kraterów, almanach, dwustronna mapa gwiazdozbiorów, pomoc gracza, 5 kości potworów, 20 znaczników wytrzymałości, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, instrukcja: 20 stron.
Dla 1-4 osób w wieku od 8 lat, czas gry 60-90 minut.
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami! Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra planszowa] / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018. - 1 pudełko 13x13x8 cm + instrukcja.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: puszka, 55 kart.
Gra na spostrzegawczość.
Wiek 6+, dla 2-8 graczy, czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące minionki [Gra planszowa]. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 pudełko ; 21x14x6 cm.
Zawartość pudełka: 72 karty, karta złożona z instrukcją.
Dla 2-5 graczy w wieku 12+.
Jeszcze więcej wybuchów i kombinowania w całkowicie nowej, minionkowej odsłonie Eksplodujących Kotków! Eksplodujące Minionki to nieprzewidywalna zabawa, w której staramy się uniknąć wybuchnięcia, odwracając straszliwy los – najlepiej kierując go prosto w stronę naszych przeciwników! O co tu chodzi? Gracze dobierają karty, dopóki któryś nie odkryje eksplodującego minionka. Osoba, która na niego trafi, wybucha i natychmiast przegrywa grę. No, chyba że uda jej się rozbroić minionka czymś takim jak bananołóżko albo niekończące się lody... Reszta kart służy do tego, by przerzucić albo uniknąć eksplodującego minionka. Najważniejsza zasada? Nie wybuchnij! Reszta jakoś się ułoży, a zwycięzcą zostanie ostatnia osoba na nogach! Dlaczego pokochasz tę grę? Eksplodujące Kotki to kultowy projekt wśród gier oryginalnie wydanych przez kampanie crowdfundingowe. W 2015 roku ponad 219 000 osób wsparło to karciane szaleństwo, które dziś płynnie łączy się z minionkową tematyką! Jeśli kochasz gry pełne negatywnej interakcji i złośliwych zagrywek, to zabawa dla Ciebie. Na szali leży odpadnięcie z gry, więc zawsze walczycie o wysoką stawkę! Wersja z minionkami działa dokładnie jak klasyczne Eksplodujące Kotki, ale posiada zupełnie nowe, klimatyczne grafiki i pełna jest żartów nawiązujących do świata żółtych stworków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Odjechane jednorożce : dla dzieciaków [Gra]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 10x15x4 cm.
Zawartość pudełka: 80 kart, instrukcja.
Dla 2-6 graczy w wieku 6+, czas gry: 15-45 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Odjechane jednorożce [Gra]. - 2. edycja. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 10x15x4 cm.
Zawiera: 135 kart ( 114 kart z czarnymi rewersami, 13 kart jednorożków, 8 kart ze wskazówkami), instrukcja.
Dla 2-8 graczy w wieku 14+, czas gry: 30-60 min.
Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców! Na samym początku otrzymujesz kartę jednorożka. Uroczo, prawda? Ale nie przywiązuj się do niego zbytnio, bo nie o jednorożki chodzi w tej grze. Twoim zadaniem jest zbudowanie unikalnej armii dorosłych jednorożców. Zbuduj armię tak szybko, jak to możliwe, albo zgiń z ręki Twoich tak zwanych przyjaciół. Możesz być pewien, że wykorzystają każdą okazję, aby Cię zniszczyć. Sam też możesz to robić, podrzucając im do stajni specjalne karty kar z nieprzyjemnymi efektami. Zwycięża gracz, który jako pierwszy umieści w swojej stajni wymaganą liczbę jednorożców. Aby wygrać, należy umiejętnie wywoływać i łączyć ze sobą efekty na kartach, jak również mądrze wybierać cele, które będziemy atakowali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 min.
Zawartość pudełka: 8 pionków postaci w 8 kolorach - każdy ze stroną "podejrzanego" i "niewinnego", 8 kart postaci z zielonymi rewersami - każda przedstawiająca 1 postać oraz symbole zasięgu jej ruchu i zdolności specjalnej, 8 kart alibi z czerwonymi rewersami - każda przedstawiająca 1 postać oczyszczoną z zarzutów, karta świadka ze stroną "widoczny" i "niewidoczny", 2 żetony zamkniętych włazów do kanałów, 1 plansza przedstawiająca dzielnicę Whitechapel podzieloną na sześciokątne pola, 6 żetonów zapalonych latarni (4 żetony ponumerowane 1-4 i 2 żetony bez numeru), znacznik tury, 2 żetony kordonów policyjnych. Instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 graczy w wieku od 9 lat.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów, Kuba Rozpruwacz, zmierzy się z najwspanialszymi przedstawicielami Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele. Na czym to polega? W trakcie rozgrywki jeden z graczy przyjmie rolę Kuby Rozpruwacza, który po dokonaniu zbrodni próbuje opuścić szczelnie zamknięty East End. Osoba wcielająca się w postać złoczyńcy staje się ukrytym zbrodniarzem - jednym z ośmiu pionków na planszy - którego celem jest pozostanie w ukryciu bądź ucieczka z miejsca zdarzenia. Drugi gracz - przedstawiciel Scotland Yardu - w trakcie gry ma tylko jedną szansę na udane odgadnięcie sprawcy! Obaj gracze będą przemieszczać po planszy wszystkie dostępne pionki, aby spróbować zdezorientować przeciwnika. W rozgrywce kluczowe jest rozmieszczenie postaci względem znajdujących się w mieście latarni. Osoby znajdujące się w ich bezpośrednim sąsiedztwie są widoczne (bo w świetle każdy może zobaczyć ich twarz; rozpoznają też siebie nawzajem). Na końcu każdej tury Jack musi stwierdzić, czy jego postać jest widoczna, czy niewidoczna, co pozwala śledczemu zawężać krąg podejrzanych. Gra kończy się ujęciem Kuby, jego ucieczką bądź nieudaną próbą wskazania mordercy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W metalowym pudełku: 30 kart, instrukcja: 16 stron.
Dla dzieci 4+, dla 2-5 graczy, czas gry 10 min.
Rezolutna kotka teraz również na kartach Dobble! Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. W Dobble można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają różne rozmiary. Same karty są okrągłe i kolorowe, a każda z nich ma unikalny zestaw symboli związanych z postaciami z książeczek o Kici Koci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : classic [Gra planszowa]. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, 2020. - 1 pudełko ; 8x2cm.
W okrągłym, metalowym pudełku: 9 kości, instrukcja.
W instrukcji data copyright 2007-2020.
Dla dzieci 6+, dla 1+ graczy.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : mystery [Gra planszowa]. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, 2020. - 1 pudełko ; 8x2cm.
W okrągłym, metalowym pudełku: 9 kości, instrukcja.
W instrukcji data copyright 2007-2020.
Dla dzieci 6+, dla 1+ graczy.
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Opis według pudełka i instrukcji.
Na pudełku i instrukcji: © 2004-2017 Days of Wonder, Inc.
Zawartość pudełka: plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych figurek dworców, 110 kart wagonów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, instrukcja.
Wiek 8+, liczba graczy 2-5, czas gry 30-60 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Harry Potter / The Green Board Game - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, [2021]. - 1 pudełko ; 12x12x12 cm. + instrukcja (8,5x8,5 cm.)
(BrainBox)
Liczba graczy: 2 lub więcej osób ; Wiek: 4+.
Czas gry : 10 min.
Zawartość pudełka: karta z zasadami, 55 kart, klepsydra, kostka.
Wspólna zabawa - wspólna nauka zapamiętywania! Ile szczegółów uda Ci się zapamiętać w ciągu 10 sekund? Razem z rodziną i przyjaciółmi podejmij wyzwanie, któremu sprostają tylko najlepsi. Wkrocz do świata magii i wykaż się niebywałym zmysłem obserwacji, pamięcią i spostrzegawczością! BrainBox - Harry Potter to nie lada wyzwanie dla wszystkich fanów małego czarodzieja. Na 55 kartach znajdziesz kultowe sceny ze wszystkich 8 filmów z serii, a także 440 pytań o ulubionych bohaterów, kluczowe momenty i dialogi. Sprawdź swoją wiedzę z różnych obszarów: od tradycji domów po Ministerstwo Magii! Na czym to polega? 1. Weź kartę z pudełka i odwróć klepsydrę. Przyglądaj się obrazkowi na karcie tak długo, jak przesypuje się piasek. Możesz przekręcić klepsydrę jeszcze raz, jeśli potrzebujesz więcej czasu. 2. Przekaż kartę innemu graczowi i rzuć kością. Liczba na kości wskazuje, na które pytanie musisz odpowiedzieć (na przykład gdy wyrzucisz 2, odpowiadasz na pytanie numer 2). 3. Gracz, któremu została przekazana karta, czyta na głos pytanie, na które musisz udzielić odpowiedzi. Następnie sprawdza Twoją odpowiedź, patrząc na obrazek na drugiej stronie karty. 4. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, zatrzymaj kartę. Jeśli jest błędna, odłóż kartę do pudełka. Teraz kolej na następnego gracza. 5. Gracz, który zgromadzi najwięcej kart po upływie 10 minut, wygrywa! [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? [Gra planszowa] / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o 2018 - 1 pudełko: zawiera 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm.
Wiek: 6+, dla 3-6 graczy, czas ok. 15 minut
Zawartość pudełka: 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje).
"Kto to zrobił?" to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej