Gry i zabawy dziecięce
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(53)
Forma i typ
Gry i zabawki
(53)
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(16)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(53)
Autor
Szymanowicz Maciej (1976- )
(4)
Czuba Sławomir
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Pätzke Anne
(3)
Cathala Bruno
(2)
Gröber Marcel
(2)
Larek Tomek
(2)
Madejski Jan
(2)
Maliszewski Piotr
(2)
Moon Alan R
(2)
Szyma Rafał
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Świerczyna Paulina
(2)
Allers Jeffrey D
(1)
Augier Steeve
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Barc Sylvie
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Biedroń Robert (1976- )
(1)
Biege Florian
(1)
Binz Markus
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Bos Par Liesbeth
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Braff Malcolm
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Bruel François
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chaussy Camille
(1)
Chołostiakow Marek
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Damant Aurore
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delmé Tom
(1)
Delval Julien
(1)
Deschamps Christine
(1)
Deval Julien
(1)
Dombois Natalie
(1)
Drillon Sebastien
(1)
Dziubak Emilia
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Fraga Roberto
(1)
Frago Robero
(1)
Głowińska Anita
(1)
Heidsieck Anne
(1)
Jackson Steve (1951- )
(1)
Jakimiec Aga
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Joopen Peter-Paul (1958- )
(1)
Kallwejt Jan (1981- )
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kasprzak Krzysztof
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kovalic John
(1)
Kreowski Klaus
(1)
Lenart Mateusz
(1)
Leyssenne Mathieu
(1)
Lobet Annick
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Ludwig Manfred (1936- )
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Marcet Sergi
(1)
Matt Christopher
(1)
Michałowska Krystyna (1943- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Nevskiy Oleksandr
(1)
Niggles Andy
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Palliéres Philippe des
(1)
Parovel Ian
(1)
Pauchon Sébastien
(1)
Piechaczek Łukasz
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Puhl Christoh
(1)
Puzdrowska Kamila
(1)
Pätzke Anne (1982- )
(1)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(1)
Renou Yves
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rutkowska-Leśniewska. Monika
(1)
Samitier Victor
(1)
Schacht Michael
(1)
Short David
(1)
Sidorczenko Oleg
(1)
Silveira Gabriela
(1)
Stanecka Zofia (1972- )
(1)
Steinwender Arno
(1)
Szulc Cezary
(1)
Szweda Szymon
(1)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(1)
Szymczak Marek (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(42)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Dzieci
(52)
6-8 lat
(24)
9-13 lat
(18)
0-5 lat
(8)
Młodzież
(8)
Dorośli
(3)
14-17 lat
(2)
Temat
Gry planszowe
(2)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(2)
Demokracja
(1)
Mowa
(1)
Popiel (postać legendarna)
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Powieść
(19690)
Wiersze
(4552)
Opowiadania i nowele
(3066)
Powieść obyczajowa
(2522)
Wydawnictwa popularne
(2273)
Gry i zabawy dziecięce
(-)
Poezja polska
(2014)
Opowiadanie polskie
(1965)
Biografie
(1904)
Podręczniki akademickie
(1870)
Powieść angielska
(1686)
Kryminał
(1682)
Pamiętniki polskie
(1682)
Powieść młodzieżowa polska
(1289)
Literatura polska
(1277)
Antologie
(1138)
Powieść amerykańska
(1115)
Thriller
(1099)
Literatura dziecięca polska
(933)
Publicystyka polska
(893)
Podręczniki
(875)
Powieść francuska
(826)
Powieść polska
(826)
Poradniki
(764)
Opracowanie
(739)
Powieść rosyjska
(698)
Broszura
(676)
Bajki i baśnie
(643)
Encyklopedie
(614)
Powieść historyczna
(609)
Pamiętniki i wspomnienia
(607)
Komiks
(603)
Fantasy
(579)
Literatura młodzieżowa polska
(577)
Romans
(572)
Powieść niemiecka
(556)
Praca zbiorowa
(545)
Dramat polski
(539)
Fantastyka
(537)
Opowiadanie dziecięce polskie
(534)
Reportaż
(523)
Albumy
(518)
Dokumenty audiowizualne
(502)
Literatura
(495)
Biografia
(492)
Materiały pomocnicze dla szkół
(490)
Dokumenty dźwiękowe
(478)
Wydawnictwa dla dzieci
(441)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(388)
Poradnik
(382)
Sensacja
(370)
Powieść przygodowa
(359)
Poezja dziecięca polska
(343)
Publikacja bogato ilustrowana
(330)
Saga rodzinna
(324)
Fraszki
(321)
Płyty gramofonowe
(321)
Antologia
(305)
Powieść dziecięca polska
(302)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(294)
Bibliografia
(289)
Przewodniki turystyczne
(287)
Reportaż polski
(287)
Powieść młodzieżowa angielska
(269)
Literatura podróżnicza polska
(257)
Słowniki biograficzne
(255)
Opowiadanie rosyjskie
(247)
Powieść psychologiczna
(245)
Satyra polska
(244)
Materiały konferencyjne
(237)
Źródła historyczne
(232)
Szkice literackie polskie
(219)
Opowiadanie amerykańskie
(213)
Publicystyka
(208)
Przypowieść
(200)
Fotografia polska
(199)
Książki dla małych dzieci
(190)
Książka obrazkowa
(185)
Powieść szwedzka
(184)
Pieśń
(181)
Esej
(176)
Manga
(174)
Listy polskie
(170)
Science fiction
(167)
Słowniki polskie
(167)
Publikacje dla dzieci
(164)
Audiobooki
(162)
Powieść dziecięca angielska
(153)
Felieton polski
(152)
Powieść włoska
(152)
Film animowany
(150)
Powieść czeska
(149)
Film dla dzieci i młodzieży
(146)
Gry planszowe
(145)
Horror
(145)
Opowiadanie angielskie
(145)
Powieść norweska
(145)
Gry i zabawy umysłowe
(141)
Powieść hiszpańska
(141)
Powieść biograficzna
(139)
Wywiad dziennikarski
(138)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(50)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
53 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Smok Wawelski [Gra planszowa] / autor Łukasz M. Pogoda ; ilustracje Maja Barska. - Warszawa : Granna, © 2018. - 1 pudełko 6x19x28 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 16 cm).
(Legendy Polskie)
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 15 minut.
Zawartość pudełka: figurka Smoka Wawelskiego, 6 figurek dzielnych rycerzy, 6 figurek sztucznych zwierząt, kolorowa kostka, instrukcja.
Wiek: 4+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na okładce: Nieproste linie proste.
W pudełku: 162 karty, 32 klocki, klepsydra, woreczek, tor rund, 58 klejnotów,karta z insrukcją.
Dla 1-4 graczy w wieku 8+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu logo wydawcy: Libellud.
Zawiera: planszę, 84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, instrukcja: 4 strony.
Dla 3-8 graczy w wieku 8+, czas gry 30 min.
Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kicia Kocia)
Zawiera: 4 plansze pomieszczeń, 18 żetonów, przewodnik dla rodziców.
Dla dzieci 2-3 lata.
Kici Kocia: Mój dom to gra, w której z pomocą Kici Koci maluchy uczą się przyporządkowywać przedmioty do poszczególnych pomieszczeń w domu.Podczas wesołej zabawy z ulubioną bohaterką dzieci ćwiczą zdolności poznawcze, spostrzegawczość i logiczne myślenie. Jednocześnie zwiększa się ich zasób słów i umiejętności wypowiadania się na dany temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 3.
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 20 drewnianych żetonów Łososi ; 39 tekturowych kafelków planszy ; 20 tekturowych żetonów ; instrukcja ; skrócona wersja zasad.
Dla 2-5 graczy w wieku 8+, czas gry 20-30 min.
Abstrakcyjna gra kafelkowo-wyścigowa. W grze Pod Prąd każdy z graczy kontroluje grupę łososi, które wędrują w górę rzeki, aby złożyć jajeczka u jej źródła. W czasie swojej podróży łososie będą musiały poradzić sobie z naturalnymi przeszkodami, głodnymi niedźwiedziami i drapieżnymi ptakami. Gracz, który najlepiej poprowadzi swoją grupę łososi do źródła rzeki - wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 48 kafli leśnych duchów, 15 żetonów darów lasu, 12 kryształów, 12 kart pór roku, 12 kart życzeń, 8 kart złego uroku, bloczek do notowania wyników, instrukcja: 12 stron.
Dla 1-4 graczy w wieku 10+, czas gry 20 min.
Tłumaczenie z niemieckeigo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 5 pyszczków jamników, 5 ogonów jamników, 32 płytki kubraczków, 12 tajnych zadań, 1 żeton jamnika, instrukcja: 8 stron.
Dla 2-5 graczy w wieku 6+, czas gry 15 min.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 części lodowca (do połączenia), 50 kart ze zwierzętami (19 dużych pingwinów, 7 małych pingwinów, 6 morsów, 6 mew, 6 ryb, 6 chmur), 6 tekturowych mew, 6 ryb do zaczepiania,1 kra lodowa, 1 ramka na krę (4 tekturowe paski do połączenia), 4 kulki , instrukcja.
Wiek 5-105, dla 1-5 graczy, czas gry 15 min .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza, 11 kafelków wysp, znacznik pierwszego gracza, 30 naklejek na piony, 9 kości akcji i 3 kości przygody, 73 karty wydarzeń, 3 karty wraku, 90 kart przygód, 52 karty tajemnic, 8 kart przedmiotów startowych, 16 kart bestii, znacznik rundy, 5 znaczników ran, 3 żetony chmur, 3 żetony przygody, 22 żetony odkryć, 1 żeton obozu/schronienia, 22 żetony dodatkowych efektów, 12 żetonów specjalnych ran, 42 drewniane kostki, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, karta i pionek Piętaszka, karta i pionek psa, 8 pionków graczy, żeton kosza, żeton wora, 6 żetonów kolejności, 10 dodatkowych pionków, 5 niebieskich znaczników, 14 czarnych znaczników, 14 białych znaczników, 20 żetonów determinacji, 1 żeton skrótu, 1 żeton sztormu, instrukcja.
Gra dla 1-4 par, w wieku 8+, czas gry 60-120 min.
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą… Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 31 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 3 żetony kraterów, almanach, dwustronna mapa gwiazdozbiorów, pomoc gracza, 5 kości potworów, 20 znaczników wytrzymałości, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, instrukcja: 20 stron.
Dla 1-4 osób w wieku od 8 lat, czas gry 60-90 minut.
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami! Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Zagrajmy, mamo)
W pudełku: drewniana łyżka, 20 kart składników, 5 kart z myszką, 6 ściągawek, 16 płytek składników, płytka z myszką, podkładka z garnkiem, instrukcja.
Dla 3-6 graczy w wieku 5+, czas gry 20 min.
Gracze pomagają krówce przyrządzić posiłek. Jedna z osób będzie wystukiwać łyżką sylaby składników potrzebnych do gotowania. Pozostali gracze starają się jak najszybciej odnaleźć płytkę z wystukiwanymi składnikami. Osoba, która znajdzie ją jako pierwsza, zdobywa punkt. Gra toczy się do momentu, gdy jeden z graczy zdobędzie 5 punktów. Gra rozwija u dzieci umiejętność sylabizowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: 72 płytki terenu,,50 żetonów zwierząt, płytka startowa, plansza punktacji, 5 liczników punktów (50/100), 30 małych drewnianych meepli, 5 drewnianych słoni, 2 drewniane patrole, instrukcja.
Czas gry: 35 min.
Dla 2-5 graczy w wieku 7+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2000, 2021.
Zawiera: wersja podstawowa: 72 płytki terenu, 1 tor punktacji, 1 instrukcja, 6 płytek punktowych 50/100, 48 pionków podwładnych w 6 kolorach, instrukcja po polsku: 2 karty złożone.
Wersja rozszerzona zawiera: 62 pionki, 108 płytek terenu, 20 żetonów.
Dla 2-6 dzieci w wieku 7+, czas gry od 35 min.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na opakowaniu daty copyright 2000, 2021.
Zawiera: 72 płytki terenu, 40 drewnianych pionków, plansza punktacji, instrukcja po polsku.
Dla 2-6 dzieci w wieku 7+, czas gry od 35 min.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty, a znacznik kontroli wraca do gracza. Nalezy jednak uważać, by nagle nie odkryć, że wszystkie nasze znaczniki kontroli zostały rozstawione na planszy w nieukończonych obiektach! W takiej sytuacji nie mamy możliwości zdobywania kolejnych punktów! Celem gry jest zebranie jak największej liczby punktów na koniec rozgrywki, następujący, gdy skończą się żetony, które można układać na stole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: biały duch, czerwony ręcznik, zielona żaba, niebieska szczotka, szara wanna, 60 kart, instrukcja.
Gra dla 2-8 osób.
Czas gry ok. 20 minut.
Wiek: 8-108 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund [Gra planszowa]. - Gdynia : Trefl, copyright 2019. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
Zawartość pudełka: 362 karty z pytaniami, 16 kart na własne pytania, 6 kart "następny", 6 kart "zmiana", 6 pionków, 1 plansza, 1 specjalny czasomierz, plastikowe pudełko na karty, instrukcja: 4 strony.
Czas gry 10-15 min.
Liczba graczy: 3-6 w wieku 8+.
Masz tylko 5 sekund, aby udzielić 3 poprawnych odpowiedzi. Z grą 5 Sekund emocje sięgają zenitu! Wylosuj kartę i spróbuj odpowiedzieć na pytanie, zanim czasomierz odmierzy czas. Spiesz się, masz tylko 5 sekund...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Logix : gra logiczna [Gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Liczba graczy: 2-4.
Zawartość pudełka: karty kodów (16 sztuk), kule żółte (6 sztuk), kule czerwone (6 sztuk), kule niebieskie (6 sztuk), kule zielone (6 sztuk), kule szare (2 sztuki), kula czarna (1 sztuka), plansza, podstawka do kul, instrukcja.
Wiek: od 10 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : classic [Gra planszowa]. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, 2020. - 1 pudełko ; 8x2cm.
W okrągłym, metalowym pudełku: 9 kości, instrukcja.
W instrukcji data copyright 2007-2020.
Dla dzieci 6+, dla 1+ graczy.
Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub jeśli wolisz "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w twojej głowie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story cubes : mystery [Gra planszowa]. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, 2020. - 1 pudełko ; 8x2cm.
W okrągłym, metalowym pudełku: 9 kości, instrukcja.
W instrukcji data copyright 2007-2020.
Dla dzieci 6+, dla 1+ graczy.
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Złodzieje dzieł sztuki [Gra]. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2021]. - 1 pudełko ; 28x19x5 cm.
(Familijny Escape Room)
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Czas gry 1-2 godziny.
Zawartość pudełka: 11 obrazów, 9 cyfr kodu do zamku, 7 kart zagadek, 4 identyfikatory personelu, 4 klipsy na identyfikatory, 3 plakaty, zamek szyfrowy, sekretna koperta, program wystawy, księga wskazówek, czytnik wskazówek, taśma klejąca, instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Gra przeznaczona dla 2-6 graczy w wieku 8+.
Domowa wersja gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod trzeba rozwiązać ukryte w pokoju zagadki. Poziom trudności 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej