Gry fabularne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Proza
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
(2)
Filia nr 3 Dworzec
(3)
Autor
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- )
(3)
Darda-Gramatyka Joanna
(2)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- ). Droga Szamana
(2)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(2)
Bell Jennifer (1985- )
(1)
Bell Jennifer (1985-)
(1)
Ciechanowicz Dominika (1982- )
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič. Droga Szamana
(1)
Sitkiewicz Gabriela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura rosyjska
(3)
Literatura angielska
(2)
Temat
Kobieta
(2040)
Rodzina
(1061)
Przyjaźń
(978)
Miłość
(831)
Pisarze polscy
(810)
Gry fabularne
(-)
Tajemnica
(757)
Wojna 1939-1945 r.
(653)
Literatura polska
(637)
Wojsko
(637)
Język polski
(559)
Zabójstwo
(548)
Śledztwo i dochodzenie
(541)
Relacje międzyludzkie
(533)
Żydzi
(525)
Filozofia
(505)
Poezja polska
(503)
Zwierzęta
(486)
II wojna światowa (1939-1945)
(484)
Rodzeństwo
(450)
Życie codzienne
(447)
Magia
(441)
Nastolatki
(434)
Dziecko
(425)
Kultura
(422)
Historia
(421)
Policjanci
(415)
Małżeństwo
(395)
Sztuka
(372)
Powieść polska
(369)
Polacy za granicą
(364)
Dziewczęta
(363)
Sekrety rodzinne
(357)
Powieść młodzieżowa polska
(342)
Literatura dziecięca polska
(338)
Uczniowie
(324)
Dziennikarze
(321)
Teatr polski
(321)
Osoby zaginione
(315)
Dzieci
(313)
Powieść francuska
(306)
Opowiadanie polskie
(294)
Przestępczość zorganizowana
(291)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(290)
Trudne sytuacje życiowe
(289)
Władcy
(276)
Matki i córki
(271)
Bibliotekarstwo
(268)
Politycy
(267)
Powieść młodzieżowa angielska
(267)
Matematyka
(264)
Uczucia
(263)
Psy
(254)
Pamiętniki polskie
(253)
Literatura
(249)
Opowiadanie dziecięce polskie
(248)
Nauka
(243)
Wybory życiowe
(238)
Podróże
(233)
Relacja romantyczna
(231)
Uprowadzenie
(231)
Młodzież
(230)
Ludzie a zwierzęta
(225)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(225)
Polityka
(225)
Wychowanie w rodzinie
(221)
Poszukiwania zaginionych
(218)
Powieść rosyjska
(215)
Publicystyka polska
(215)
Polityka międzynarodowa
(213)
Psychologia
(213)
Lekarze
(206)
Fizyka
(200)
Marksizm
(199)
Przedsiębiorstwo
(199)
Wychowanie
(199)
Seryjni zabójcy
(194)
Aktorzy polscy
(192)
Arystokracja
(191)
Boże Narodzenie
(190)
Język angielski
(190)
Pisarze
(190)
Stosunki interpersonalne
(189)
Literatura młodzieżowa polska
(188)
Mężczyzna
(184)
Poeci polscy
(184)
Prywatni detektywi
(182)
Duchowieństwo katolickie
(174)
Dziadkowie i wnuki
(174)
Zemsta
(174)
Prawo
(173)
Chłopcy
(170)
Ojcowie i córki
(170)
Zarządzanie
(170)
Etyka
(163)
Wakacje
(162)
Technika
(158)
Socjologia
(154)
Gry i zabawy umysłowe
(153)
Ruch oporu
(153)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(153)
Gatunek
Fantastyka
(3)
Powieść
(3)
Powieść przygodowa
(2)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos – Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby – jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 Dworzec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 Dworzec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 4)
Barliona – wirtualny świat tak namacalny, że pewnie można by wziąć go za rzeczywisty, gdyby nie to, że jest od realu o wiele ciekawszy! I nie dość, że zapewnia przygody, którym towarzyszą niepowtarzalne emocje, to jeszcze daje się w nim nieźle zarobić. Barliona to nie tylko relaks i rozrywka na najwyższym poziomie; to również całkiem znośna kasa. Warunek jest prosty: wylevelowana postać przyzwoitej klasy, należąca do prężnego klanu. A, jeszcze jedno: wszystko to cię nie dotyczy, jeżeli jesteś więźniem. Tak, ktoś wpadł na pomysł, że zamykanie ludzi w kapsułach graczy to idealny sposób na odciążenie więzień. A każdy odsiadujący wyrok w Barlionie zamiast czerpać przyjemność z gry i jeszcze na tym zarabiać, musi wykonywać niewolniczą pracę i walczyć o przetrwanie. Tak jak skazany na osiem lat pozbawienia wolności Dmitrij Machan, w Barlionie – Szaman. „Zamek widmo” to już czwarta odsłona jego niesamowitych przygód. Czymże jest klan bez własnego zamku? No właśnie! To dlatego głównym celem każdego przywódcy jest pozyskanie bazy operacyjnej nie do zdobycia. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 Dworzec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej