Bębas Sylwester
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Bębas Sylwester
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(354)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(351)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(339)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(294)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(276)
Prus Bolesław (1847-1912)
(272)
Trzeciak Weronika
(262)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(255)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(195)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(194)
Kiss Jacek
(191)
Czechowicz Józef
(188)
Roberts Nora (1950- )
(185)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Tuwim Julian (1894-1953)
(179)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(171)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(170)
Shakespeare William (1564-1616)
(169)
Fabianowska Małgorzata
(166)
Jachowicz Stanisław
(161)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Pigoń Stanisław (1885-1968)
(151)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(150)
Zarawska Patrycja
(148)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(145)
King Stephen (1947- )
(142)
Utta Mirosław
(142)
Baudelaire Charles
(140)
Mazan Maciejka
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(138)
Lech Justyna
(138)
Popczyński Marcin (1974- )
(138)
Prus Bolesław
(138)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Szulc Andrzej
(133)
Chorąży Wojciech (1973- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(130)
Markiewicz Henryk (1922- )
(127)
Lange Antoni
(126)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(124)
Christie Agatha (1890-1976)
(123)
Tarnowska Krystyna (1917-1991)
(123)
Steel Danielle (1948- )
(121)
Kobyliński Szymon (1927-2002)
(120)
Kraśko Jan (1954- )
(118)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(117)
Uniechowski Antoni (1903-1976)
(117)
Drewnowski Jacek (1974- )
(115)
Goscinny René (1926-1977)
(114)
Lenartowicz Teofil
(112)
Lenin Vladimir Il'ič (1870-1924)
(112)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(112)
Rychlicki Zbigniew (1922-1989)
(112)
Ławnicki Lucjan
(112)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(111)
Conrad Joseph (1857-1924)
(110)
Polkowski Andrzej
(110)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(106)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(106)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(103)
Siemianowski Roch (1950- )
(103)
Webb Holly
(103)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(101)
Lem Stanisław (1921-2006)
(100)
Parandowski Jan (1895-1978)
(100)
Siewior-Kuś Alina
(100)
Gralak Anna
(98)
Głowińska Anita
(96)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Popławska Anna
(96)
Coben Harlan (1962- )
(95)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(95)
Gomulicki Juliusz Wiktor (1909-2006)
(95)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Sam problem cyberprzestrzeni, obecności w niej pokolenia najmłodszych nie jest zagadnieniem, które można po prostu rozstrzygnąć, rozwiązać, zniwelować. Takie ewentualne próby byłyby przejawem naiwności i braku kontaktu z rzeczywistością. Lektura książki daje nieodparte wrażenie, że istnieje rzeczywistość, która może nas poprowadzić do najwspanialszych możliwości rozwojowych. Jednak, pozostawiona bez jakichkolwiek pedagogiczno-humanistycznych oględzin i aksjonormatywnego ujarzmienia najprawdopodobniej obróciłaby się przeciwko nam. Cieszy fakt, że czytelnik otrzymuje tak zaawansowane merytorycznie narzędzie dla takich właśnie możliwych – i całkiem prawdopodobnych w pozytywne skutki – namysłów i działań. dr hab. prof. AJP Paweł Prüfer Monografia wieloautorska "Cyfrowe dzieci" pokazuje szeroki wachlarz obrazów dzieci, społeczeństwa i edukacji wraz z próbą ich przeanalizowania z różnych perspektyw teoretycznych i empirycznych. W publikacji podkreślane są globalne i lokalne oblicza rozwoju dziecka, jego relacji z otoczeniem społecznym (swoistej przestrzeni edukacyjnej), jak również współczesne przemiany teorii i praktyki edukacyjnej (w poszczególnych rozdziałach prezentowana jest edukacja jako dziedzina zabezpieczania potrzeb społeczeństwa – jako całości, oraz jako sfera zaspakajania specyficznych potrzeb indywidualnych). Można odnieść wrażenie, że szczególnym zamiarem i istotną perspektywą teoretyczno-empiryczną (uwidaczniająca się również w układzie książki) jest ta, którą określić można jako społeczno-aksjologiczną. Autorzy, oprócz głęboko i poprawnie metodologicznie poczynionych analiz, przybliżają treści o charakterze refleksyjno-przeglądowo-opisowym, jak i takie, które mają służyć rozwojowi teorii – zwłaszcza z obszaru pedagogiki społecznej. dr hab. prof. UZ Mirosław Kowalski Książka jest przykładem rzetelnej diagnozy zjawiska. Na pozytywne podkreślenie zasługuje rozległa aktywność badawcza i analityczna wszystkich autorów opracowania, tym bardziej że analiza wniosków i wyników wypływających z badań ma duże znaczenie diagnostyczne i prakseologiczne. Autorzy są nie tylko teoretykami, ale także i praktykami społecznymi, obserwującymi dane zjawiska społeczne, szczególnie w sferze zagadnień związanych z juwentologią i cyberprzestrzenią. Łączą przy tym kilka ról przypisywanych naukowcom w dziedzinie nauk społecznych, w tym rolę badacza zjawisk społecznych, praktyka, a także dydaktyka, o czym się można przekonać czytając konkluzje. dr hab. prof. PRz Eugeniusz Moczuk Przedstawiona monografia jest interesująca z poznawczego i badawczego punktu widzenia. Zawarte w niej treści w znaczącej mierze oparte na wynikach z dużego projektu badawczego stanowią cenne źródło wiedzy dla pedagogów, wychowawców, rodziców. Monografia została napisana bardzo przystępnym językiem, bogato wzmocniona materiałem ikonograficznym, co sprawia, że zapewne znajdzie zainteresowanie wśród czytelników. dr hab. prof. WSB Marek Walancik
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej